رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: بسته پیشنهادی اوقاف و امور خیریه برای سرمایه‌گذاری در پروژه دره گردو اراک در صحن رسمی شورا بررسی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷ 31 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، پیمان عین‌القضاتی با اشاره به آخرین وضعیت دره گردشگری گردو افزود: در نشست اخیر کمیسیون فرهنگی بطور تخصصی به منطقه گردشگری دره گردو پرداخته شد و طرح‌هایی خوبی در راستای توسعه آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی یادآورشد: از آنجا که بخشی از اراضی دره گردو موقوفه است، مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان یک بسته سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی در ۳ سناریوی تفریحی، ورزشی و  فراغتی را مطرح کردند که طرح پیشنهادی قرار است در صحن شورا مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی کلانشهر اراک با بیان اینکه شهرداری اراک باید در اولین فرصت مدیری توانمند، شایسته، جهادی و دارای انگیزه برای توسعه دره گردو منصوب کند، اظهار داشت: آنچه برای شورا و مردم اراک مهم است آغاز عملیات عمرانی و تکمیل زیرساخت‌هاست که باید قبل از شروع فصل سرما آغاز شود.
عین‌القضاتی با اشاره به اختصاص اعتبار ۷۰میلیاردی به منطقه گردشگری دره گردو در بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری، تاکید کرد: شورا آمادگی دارد به خاطر افزایش رضایت‌مندی مردم و تسریع در اقدامات عمرانی پروژه، بودجه را مجددا افزایش دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار