شهردار یزد:
شهردار یزد با بیان این که روابط عمومی باید حلقه واسط بین شهرداری و مردم باشد، گفت: ارزش خبری شخص اول دستگاه نیست بلکه آنهایی هستند که در وسط میدان به مردم خدمات ارائه می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۴۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸ 23 May 2022

«ابوالقاسم محی الدینی» شب گذشته در مراسم تجلیل از روابط عمومی های مناطق و سازمانهای وابسته به شهرداری خواستار تغییر ارزش‌های خبری در روابط عمومی‌های این نهاد و گفت: روابط عمومی باید نه صرف ارتباط بین شهردارو مردم بلکه حلقه واسطی بین شهرداری و مردم باشد چرا که از نگاه دین و ما، آنهایی که در وسط میدان خدمت‌‍رسانی به مردم حضور دارند و در سیل اخیر تا کمر در آب زحمت کشیدند، ارزش خبری هستند.

وی بر تهیه خبر و گزارش از ملاقات عمومی مدیران شهرداری در مناطق مختلف و سازمانها تاکید کرد و گفت: این که مردم در جریان رفع مشکلات شهروندان در این ملاقتها قرار گیرند، می تواند موجب امیدآفرینی در جامعه شود.

محی الدینی از روابط عمومی خواست تا نظرات مردم نسبت به مدیران شهری را به صورت واقعی و دقیق به اطلاع انها برسانند.

وی در مورد تکمیل استودیو صدای شهر قول حمایت داد و ابراز امیدواری کرد که از این استودیو در سایر بخشهای شهرداری نیز بهره گرفته شود.

شهردار با تاکید بر در دستور کار قرار گرفتن مباحث مربوط به خواهرخواندگی‌های شهر یزد با دیگر شهرها در روابط عمومی شهرداری، اعلام کرد: به زودی شهر یزد با توجه به این که به عنوان حسینیه ایران شهرت دارد با شهر کربلا، پیوند خواهرخواندگی مکنعقد خواهد کرد.

محی الدینی در مورد تجهیز روابط عمومی‌ها برخی مناطق شهرداری نیز وعده داد تا متناسب با میزان اعتبارات اختصاصی در این رابطه اقدام شود.

حجت الاسلام «سید محمدناصر حیدری» نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد نیز در این مراسم به نقش روابط عمومی‌ها در کارزار امروز بر علیه کشورمان تاکید کرد و گپفت: جنگ امروز، جنگ روایتهاست و روابط عمومیها در واقع افسران این کارزار هستند.

وی با تاکید بر اهمیت تحقق جهادتبیین، امیدآفرینی در جامعه را نیاز امروز کشور خواند و خواستار اهتمام روابط عمومی‌ها به این مقوله شد.

حیدری از روابط عمومی‌ای شهرداری خواست تا با اطلاعرسانی دستارودها و اقدامات مناطق و سازمانهای مربوط به خود، خوش بینی و امید در جامعه را بسط دهند.

«حامد سلطانی» مدیر ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری یزد هم طی سخنانی گفت: خوشبختانه در اقدامی کم نظیر در سطح کشور، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد در ساختمانی مستقل مستقر شده و با توجه به ضرورت نزدیکی این واحد به شهرداری مرکز و حفظ ارتباط لحظه‌ای با مجموعه، ساختمان بهسازی شده نزدیک به شهرداری در اختیار این مدیریت قرار گرفت و تمام بخش‌های روابط‌عمومی به صورت کامل در آن مستقر شدند.

وی از واگذاری راه اندازی موزه‌های تشریفات و بلدیه در شهر میراث جهانی یزد از سوی میراث فرهنگی به شهرداری خبر داد و گفت: موزه تشریفات و بین‌الملل و همچنین موزه بلدیه دو اقدام بسیار بزرگی است که در این اداره در حال انجام است و تا چند ماه آینده شاهد راه‌اندازی آن هستیم.

سلطانی همچنین از واگذاری نمایندگی خبرگزاری ایمنا به شهرداری یزد خبر داد و گفت: روابطط عمومی شهرداری تعاملات بین المللی را نیز در دستور کار خود قرار داده و امیدواریم دستارودهای خوبی را در این حوزه برای شهرمان به ارمغان آوریم.

این مسئول در ادامه با تاکید بر این که روابط عمومی یک وظیفه سازمانی نیست بلکه یک رسالت به شمار می‌آید، به پاره‌ای از مشکلات و خواسته‌های این حوزه اشاره و خواستار اهتمام مدیران به این موارد شد.

در پایان این مراسم از روابط عمومی‌های مناطق و سازمانهای شهرداری یزد با اهدای لوح سپاس و هدیه قدردانی شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار