کد خبر: ۱۰۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 01 October 2015
رئیس شورای اسلامی شهر تالش گفت: در دیدار اخیر با معاون مالی شهردار تهران پیشنهاد شده تا شهر زیبای تالش به عنوان خواهرخوانده شهر تهران معرفی شود و به‌زودی در این زمینه با اعضای شورای شهر تهران و قالیباف جلسه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، احمد قلعه‌کفایی عصر امروز در نشست شورای اسلامی این شهر با بیان اینکه برای توسعه شهر تالش تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم، اظهار کرد: با توجه به کمبودهای موجود اعضای شورای شهر تالش برای توسعه شهرمان فعالیت می‌کنند.

وی، حجم فعالیت در دوره چهارم شورای شهر تالش را قابل مقایسه با گذشته ندانست و تصریح کرد: امیدواریم تا پایان دوره چهار ساله شورا برنامه‌های خوبی اجرایی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تالش، توسعه فعالیت فرهنگی، آموزشی و ورزشی مناسب با سیمای این شهر را هدف مهم خواند و افزود: امیدواریم توانمندی خدمت به شهروندان تالشی را داشته باشیم.

وی به مشکلات شهری تالش اشاره کرد و گفت: انباشت فعالیت‌های عمرانی و آبادانی در شهر زیاد بود و سالانه برای توسعه شهر و طبق قانون برنامه و بودجه باید درآمد هزینه‌ای تعیین کنیم و بر اساس آن مجبور به هزینه‌کرد هستیم.

قلعه‌کفایی انتظارات مردم را بسیار زیاد دانست و خاطرنشان کرد: در آمد شهرداری از حداقل هزینه عوارض پروانه و سطح شهر تامین می‌شود که کفاف پوشش نیازهای عمرانی شهری را نمی‌دهد.

وی یادآور شد: امیدواریم در آینده بتوانیم از منابع پایدار دیگری به درآمد عادی شهری اضافه کنیم تا در توسعه شهر تغییر و تحول ایجاد شود و شهروندان شاهد فعالیت عمرانی باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه نمی‌توانیم خارج از برنامه و بودجه حرکت کنیم، خاطرنشان کرد:

وعده‌هایی به مردم داده‌ایم که امیدواریم با افزایش بودجه شهرداری بتوانیم کمبودهای سال‌های گذشته را جبران کنیم.

وی بودجه مصوب شهرداری تالش را 24 میلیارد تومان عنوان کرد و یادآور شد: اهداف بزرگی در شهر داریم و در دیدار با گودرزی معاون مالی شهردار تهران پیشنهاد دادیم شهر زیبای تالش به عنوان خواهر خوانده شهر تهران معرفی شود.

قلعه‌کفایی اضافه کرد: در این زمینه باید از تفکرات، ایده‌ها و پیشنهادهای فکری شورای شهر تهران استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه در سفر دیدار اخیر با معاون مالی شهردار تهران در خواست شد صورتجلسه قبلی «خواهرخواندگی تالش با تهران» که به عنوان مصوبه تلقی می‌شد اجرایی شود، گفت: مقرر شده تا در آینده نزدیک اعضای شورای شهر و شهردار تالش با اعضا و رئیس شورای شهر و شهردار تهران قالیباف داشته باشیم و موقعیت شهر خود را برای آنها توضیح دهیم و کمک‌هایی از آنها در حد همکاری داشته‌باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تالش متذکر شد: امیدواریم با استفاده از توان خود و همفکری اعضای شورای شهر تهران بتوانیم در عمران و آبادی شهر تالش بکوشیم و با جدیت در خدمت مردم و شهروندان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار