رئیس بنیاد نخبگان قم گفت: راه اندازی خانه‌ خلاقیت و نوآوری نخبگان از برنامه های بنیاد نخبگان استان قم در سال ۱۴۰۱ است.
کد خبر: ۱۰۴۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱ 28 April 2022

به گزارش تابناک قم، زریبافان در نشست رسانه‌ای به مناسبت سالروز افتتاح بنیاد نخبگان استان قم یکی از وظایف بسیار مهم  بنیاد نخبگان را شناسایی و شناساندن جامعه نخبگان به مردم در حوزه‌های مختلف  دانست و  بر همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله رسانه‌ها در این امر تاکید کرد.

رئیس بنیاد نخبگان قم در ادامه با تاکید بر اهمیت تجلیل از خدمات جامعه نخبگان گفت:در سال ۱۴۰۰ از نخبگان خانواده‌های شاهد و ایثارگر، برگزیدگان کنکور سراسری و المپیاد‌های دانش آموزی و از اساتید برجسته مرحوم حجت الاسلام دکتر موسویان و استاد علی اصغر فقیهی تجلیل شد.

رئیس بنیاد نخبگان گفت:بنیاد نخبگان در کنار خدمت رسانی به جامعه نخبگان اقدام به برگزاری نشست‌های معرفتی و برنامه‌های فرهنگی اجتماعی  با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب، شناخت جریان‌های انحرافی و عرفان‌های نوظهور کرده است.

زریبافان با بیان این که در حال حاضر ۴۴۰ نفر نخبه از بنیاد نخبگان استان خدمات و تسهیلات دریافت می‌کنند.گفت: تسهیلات به نخبگان در قالب طرح‌هایی مزین به نام شهدا  ارائه می شود.

او در پایان با اشاره به برنامه های بنیاد نخبگان در سال ۱۴۰۱  گفت: برگزاری نخستین جشنواره نخبگان و اشتغال دانشجویی، جذب و اشتغال نخبگان استان ، راه‌اندازی کارگروه‌های تخصصی نخبگان و تاسیس و راه‌اندازی خانه‌ خلاقیت و نوآوری نخبگان  از جمله این برنامه‌هاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار