مدیر کل کمیته امداد استان قم از آمادگی ۱۷۰ پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری زکات فطره روزه داران در روز عید سعید فطر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱ 28 April 2022

به گزارش تابناک قم، آقای مسعودیان راد با اشاره به اینکه جمع آوری زکات فطریه تحت نظارت شورای زکات و کمیته امداد در حال اقدام است گفت: برای امسال ۱۷۰ پایگاه ثابت و سیار در مساجد، معابر، و میادین پیش بینی شده است.

وی از فراهم شدن تمهیدات لازم برای پرداخت غیر حضوری زکات فطره امسال خبر داد و افزود: مردم می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۵*۰۲۵*۸۸۷۷* و شماره کارت‌های ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۶۶۸ برای فطریه عام و شماره کارت ۷۹۳۵-۵۰۰۶-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای فطریه سادات و ۶۲۰۹-۵۰۰۷-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای کفاره غیر عمد و برای کفاره عمد ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۴۷۶ مبالغ فطریه و کفاره خود را به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کنند همچنین پرداخت با استفاده از کیو آر کد در پایگاه‌های پرداخت زکات فطره پیش بینی شده است.

مدیر کل کمیته امداد افزود: فطریه جمع آوری شده امسال نیز پس از جمع آوری و با هماهنگی نظام بانکی در همان روزعید فطر به حساب نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد با رعایت مسائل شرعی واریز می‌شود.

وی اضافه کرد: در عید فطر پارسال ۱۸ میلیارد ریال زکات فطره در پایگاه‌های کمیته امداد جمع آوری شد و برآرود و پیش بینی امسال برای جمع آوری ۴۰ میلیارد ریال زکات فطره است.

میزان فطریه امسال برای قوت غالب گندم از سوی مراجع عظام تقلید مبلغ ۴۰ هزار تومان اعلام شده است. 
آمادگی ۱۷۰ پایگاه جمع آوری زکات فطره در قم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار