ضریب ایمنی کار با جرثقیلهای ثابت، متحرک، لیفتراکها و بالابرهای نفری در خطوط لوله و مخابرات منطقه تهران افزایش یافت.
کد خبر: ۱۰۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲ 04 March 2015
به گزارش شانا، رئیس بازرسی فنی خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران گفت: هدف از اجرای این پروژه، یافتن اشکالات موجود و برطرف کردن عیبها و صدور گواهینامه سلامت برای این دستگاهها است.

مهران مصفا با بیان این که این منطقه دارای هفت دستگاه جرثقیل متحرک،‌ دو دستگاه لیفتراک و ٤٢ دستگاه جرثقیل سقفی و یک دستگاه بالابر نفری است، افزود: بازرسی و آزمایشهای مربوطه در همه مراکز انتقال نفت، تاسیسات و فشارشکنهای منطقه انجام شده است.

وی در باره اهمیت اجرای این پروژه تصریح کرد: بسیاری از اشکالات و موارد فنی به علت برخورد هر روزه راهبران بالابرهای متحرک با آنها بصورت موقتی از سوی آنها رفع و به علت عدم پیگیری برای رفع کامل آنها، گاهی همین اشکالات در زمان بهره برداری سبب بروز صدمات جبران ناپذیر به دستگاه، اپراتور، نفرات و یا دستگاههای همجوار خواهد شد.

رئیس بازرسی فنی منطقه تهران یادآور شد: لازم است تجهیزات نامبرده علاوه بر دقت اپراتور در بررسی روزانه دستگاه، حداقل سالی یکبار مورد بازدید فنی قرار گیرند تا مشکلاتی که می تواند سبب حادثه یا شبه حادثه شود، شناسایی و برای رفع به واحد مربوطه اطلاع داده شود.

مصفا ادامه داد: بازدید تجهیزات از سوی واحد بازرسی فنی این منطقه و کارشناس اداره بازرسی فنی شرکت و با هماهنگی واحدهای مربوطه و واحد اچ اس یی انجام می شود.

به گفته وی، پس از بازرسی جرثقیلهای ثابت و متحرک، لیفتراکها و بالابرها برای تجهیزاتی که کارکرد آنها مورد تایید قرار گیرد، گواهینامه سلامت صادر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار