در گفتگو با تابناک تبریز:
مردم و مسئولان استان در گفتگو با تابناک تبریز آمادگی خود را در تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری اعلام کردند.
کد خبر: ۱۰۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶ 30 September 2015
 دولتمردان حقوق مردم را با صراحت و قاطعیت  از حکام آل سعود طلب کنند


سردار استوار آذر مدیر کل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی
با فاجعه بار خواندن حادثه منا تاکید کرد که ما هم مانند عموم مردم در تبعیت کامل از فرمایشات مقام معظم رهبری آماده  هستیم و فرمایشات ایشان برای ما حجت است.
فاجعه منا واقعا برای تمامی جهان اسلام مخصوصا مردم شهید پرور ایران اسلامی داغ بسیار سختی بود و مظلومیت مردم  در این فاجعه به عینه مشاهده شد . ازدحام تسنعی و تشنگی  که آل سعود به زایران تحمیل کردند مصداق ظلم آشکار است.
همان طور که مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند ، دولتمردان با صراحت و قاطعیت  از حکام آل سعود در جهت شناسایی اجساد با قی مانده و انتقال آنها به ایران طلب حق مردم کنند و این عدم همکاری را به حداقل برسانند.

برکت وجود ولایت برای هزارمین بار معنا شد/هرکس که ادعای فرزندی انقلاب را دارد نباید در این زمینه منفعلانه رفتار کند


علی علیلو نماینده شهرستان شبستر در گفتگو با تابناک تبریز ضمن تسلیت به بازماندگان فاجعه منا  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ، اظهار داشت ما در این فرمایشات معنی و تفسیر به عین ولایت را مشاهده ودرک کردیم.

این فرمایشات به موقع ، شجاعانه ، دلسوزانه و از موضع عزت بود و این جرات را به سایر سران کشورهای اسلامی هم داد که می شود با سران عربستانی که پشتیبان آنها آمریکا و صهیونیست ها می باشند،  این طور با قدرت و صلابت حرف زد.

آقای علیلو در پاسخ به سوالی که خبرنگار ما پرسید که آیا نقش  دولت را در این ارتباط چگونه ارزیابی می کنیبد، بیان کرد که هرکس که ادعای فرزندی انقلاب را دارد نبایذ انفعالانه و یا از روی تفریط سخن بگوید.وی با تاکید بر تلاش بیشتر دو لتمردان در این زمینه بیان کرد که دولت باید حقوف بحق مردم ایرام را از سران سعودی طلب کنند و از این تلاش دست بر ندارند.

همچنین نماینده شبستر سخنان آقای رو حانی را در سازمان ملل قابل تقدیر خواند و اشاره کرد که رییس جمهور  می توانست از این فرصت بالقوه به شکل بهتری استفاده کند.




سردار روشنی: تا به امروز با صبر انقلابی کوتاهی ها و سوء مدیریت آل سعود را تحمل کردیم


سردار روشنی مشاور سابق معاونت نیروی انسانی سپاه  در گفتگو با تابناک تبریز بیان داشت ،8سال جنگ را گذراندیم تا عزتمان شکسته نشود ، جوانانمان شهید شدند تا کشوری بر خود جرات نداشته باشد که بر فرزندان ایران اهانت و جسارت بکند،جنگ تحمیلی به جهانیان نشان داد که ما جانمان را ازدست بدهیم بهتر از این است که بر کشور دیگری سر خم کنیم و دستورات آنها را اجرا کنیم

در این روزها اخبار های جانسوز افزایش کشته های حادثه منا جسم و جان هر ایرانی را می آزارد و بدتر از آن رفتار زننده آل سعود است که به تدریج حرمت ها را شکسته و ایران را ودار به جواب های سخت و دندان شکن میکند،ما مسلمانیم و به برادران دینیمان احترام میگذاریم اما اگر به هیچ وجه رفتار توهین آمیز کشورهایی که فقط اسم اسلام را یدک میکشند را تحمل نخواهیم کرد،تا به این روز با صبر انقلابی کوتاهی ها و سوء مدیریت آل سعود را تحمل کردیم اما صبر انقلابیمان تیر آستانه ای دارد و وای بر روزی که رهبرمان فقط اشاره ای به پایان این صبر بکند که آنموقع دیگر در این حد آرام نخواهیم ماند...

همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: اندک بی‌احترامی به حجاج ایرانی موجب عکس‌العمل سخت و خشن ایران خواهد شد.ما به برادران و خواهران خود تعصب داریم و اجازه نمیدهیم مورد بی احترامی مقامات سعودی قرار گیرند.

آل سعود بداند که فرزندان امام خمینی(ره) هنوز زنده اند و اگر رهبرشان حکم جهاد دهد قبله مسلمین را از شر ناپاکان پاک خواهند کرد.

در سرزمین ما حسین فهمیده ها و قاسم سلیمانی ها از بین نرفته اند که خواهران و برادرانشان زیر دست و پا و تشنگی قربانی شوند.

به رژیم آل سعود توصیه می کنم تا تاریخ را بخواند و بداند که جوانان ما به رهبری حضرت امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری هشت سال با جهان استکبار جنگیدند و چه شهید ها دادند. جنگ کردند تا عزت خود را حفظ کنند پس آگاه باشید و بدانید اگر صبر جوانانمان به پایان برسد با یک اشاره ولایت مانند هشت سال دفاع مقدس چنان طوفانی به پا می کنند که پشیمان شوید.

آل سعود باکری ها و تجلایی ها و..... رو فراموش نکن آنان نمونه ای از جوانان آذربایجانی و ایرانی بودند که به جهاد با دشمنان رفتند. همانطور که رهبر انقلاب فرمودند آذربایجان سر ایران هست، آذربایجانی ها سر خود را در راه ولایت و مبارزه با استکبار جهانی میدهند. کاری نکن که جوانان آذربایجانی سقوط تورا زودتر از سقوط و از بین رفتن رژیم صهیونیستی جشن بگیرند.

حال از آل سعود میخواهیم، هرچه سریعتر کشته شدگان حادثه منا را تحویل دهد و هرچه سریعتر عاملان این حادثه را مجازات کند ، چرا که برای ما جان یک نفر از هموطنانمان مهمتر از هرچیز و هرکس دیگری ست.

ما ظالم نیستیم که با ظلم بر کشورهای همسایه باعث کشتار بی گناهان شویم ، اما اگر ببنیم به عزت فردی از ایران توهین میشود به هیچ وجه از این توهین نمیگذریم و با جواب قاطع و کوبنده جواب می دهیم و شر آن ظالم را به اتمام می رسانیم حتی اگر لازم باشد دنیا را از وجود ناپاک آنان پاک میکنیم.

در آخر آل سقوط این را بداند که تمام قربانیان این حادثه باید به ایران باز گردانده شوند و مواظب رفتار خود باشد که دیگر کوچکترین بی انضباطی در منطقه را تحمل نخواهیم کرد.


با اشاره انگشت ایشان هر ظالم و ستمگری را نابود خواهیم ساخت


حضرت حجه الاسلام والمسلمین محمد زاده امام جمعه شبستر  در گفتگو با تابناک تبریز در رابطه با رهنمودهای مقام معظم رهبری بیان داشتند که وظیفه  مردم تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری است و باید با تبیین این فرمایشات از دستورات آقا تبعیت کامل داشته باشیم و گوش به فرمان ولایت فقیه بوده و با اشاره انگشت ایشان هر ظالم و ستمگری را نابود خواهیم ساخت. ایشان نیز با تقدیر از تلاش های دیپلماتیک دولت ، دولتمردان را به تلاش بیشتر در این زمینه فرخواندند.



سران و حکام عربستان از مردم ایران اسلامی و جهان اسلام عذر خواهی کنند


آژیده معاون سیاسی استاندار سابق در گفتگو با تابناک تبریز ضمن تسلیت به باز ماندگان فاجعه منا ، این فاجعه را مصیبت عظیم خواند و در ادامه تاکید کرد که فرمایشات رهبری تسلای خاطری به بازماندگان این فاجعه بود.

باید سران و حکام عربستان از مردم ایران اسلامی و جهان اسلم عذر خواهی کنندو بهتر به حادثه دیدگان کمک رسانی کنند. فرمایشات حضرت آقا نیز به مردمی که احساس می کردند که تحت ظلم و ستم قرار گرفته اند و عزتشان لطمه خورده ، مرحمی بسیار بموقع و بجا بود. از این رواین فرمایشات عزت اسلامی را به جهان اسلام مخصوصا ایران اسلامی برگرداند.ازدولت نیز انتظار می رود با تلاش های بیشتر در راستای احقاق  حقوق مردم ایران موجب عزت و سربلندیمردم شده و از حقشان در عرصه های بین المللی دفاع کنند.



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
خدا را شکر که رهبری فرزانه داریم
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
ماهم از مسئولین تشکر کرده و آمادگیمان را جهت تحقق مقام معظم رهبری اعلام میکنیم
سراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
از همراهی و لبیک شما سردار بزرگ سرابی متشکریم و افتخار میکنیم که همشهری و فرماندهی چون شما داریم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
یاشاسین شبستر
هوادار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
تابناک از این کارا زیاد بکن
ولایت مدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
من به نوبه خودم آمادگی و تبعیت کامل خود را مبنی بر فرمایشات حضرت آقا اعلام میدارم. به امید نابودی وهابیت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
با اعلام آمار جدید باید عکس العملی اتفاق بیفتد
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
یعنی پی آخه این عربستان شورشو در آورده
از سراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
سردار روشنی شجاعت در سخنانتان باعث دلگرمی مردم است. افتخار می کنیم به شما عزیزان
افتخار آذربایجان هستین.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار