رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ابرکوه گفت: روستاییان فاقد واحد مسکونی این شهرستان می توانند برای استفاده از تسهیلات ساخت واحد مسکونی به این نهاد مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۰۳۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳ 13 April 2022

حمیدرضا چاکرالحسینی با گرامیداشت یاد خاطره امام خمینی (ره) و سالروز دهه حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) (۲۱فروردین تا دوم اردیبهشت ماه) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا فزود: برای هر متقاضی ساخت مسکن در روستاهای این شهرستان یک میلیارد ریال تسهیلات با بازپرداخت ۱۵ ساله و ۲سال دوران مشارکت ساخت به صورت قرض الحسنه پرداخت می شود.

وی همچنین اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ به ۱۳۰ نفر از نیازمندان و محرومانی که بدون مسکن بودند برای تکمیل واحد نیمه تمام و مقاوم سازی واحد مسکونی مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال وام بلاعوض پرداخت شد.

چاکر الحسینی بابیان اینکه اولویت نخست پرداخت وام های بلاعوض به مددجویان کمیته امداد و اداره بهزیستی در مناطق روستایی است، ادامه داد: این طرح در راستای تفاهم نامه ای که از سوی سازمان برنامه بودجه و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت گرفته است، اجرا می شود .

رئیس بنیاد مسکن ابرکوه همچنین گفت: در سال ۱۴۰۰ برای اجرای طرح هادی و بازنگری طرح های ۱۴ روستای این شهرستان مبلغ ۳۸ میلیارد ریال هزینه شد که این بودجه از محل مصوبات سفر رییس جمهوری ، استانی و ملی برای طرح های هادی این شهرستان اختصاص یافت.

شهرستان ابرکوه دارای ۲ بخش مرکزی و بهمن و ۲ شهر ابرکوه و مهردشت و چهار دهستان و ۳۴ روستا است.

شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار