سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: وضعیت رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در مدارس باید بطور مرتب بازرسی شود.
کد خبر: ۱۰۳۸۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶ 10 April 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، بهنام نظری در جلسه مدیریت بیماری کرونا استان افزود: بازگشایی مدارس، تصمیم ستاد ملی کرونا است و باید آن را اجرا کرد اما باید در این راه تمام تمهیدات لازم را به کار بست.
وی از مسولان اجرایی استان خواست تا با تمهیدات ویژه و بازرسی‌های منظم وضعیت رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و وضعیت سلامت دانش آموزان را رصد کنند.
وی تاکید کرد: شیب صعودی کرونا نشان از عادی انگاری آن در جامعه دارد و نتیجه سهل انگاری‌ها به خطر افتادن جان مردم است.
نظری ادامه داد: عادی انگاری کرونا در هفته‌های گذشته سبب کاهش استقبال هم استانی‌ها برای تزریق دز سوم واکسن کرونا شده است و به همین دلیل مجبور به تعطیلی مرکز واکسیناسیون مصلی بیت المقدس اراک شدیم.
سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: اثر بخش بودن واکسن بر کسی پوشیده نیست و واکسیناسیون همگانی در کشورمان از اقدامات انقلابی دولت است و برای حفظ سلامتی مردم و این کار بزرگ از صدا وسیما می‌خواهیم تا با ساخت برنامه‌های اقناعی یاری گر مدافعان سلامت باشند.
به گفته مسئولان علوم پزشکی سفرهای نوروزی یکی از عوامل مهم افزایش سرایت کرونا است.
گفتنی است مسئولین استان پیش از نوروز تمامی تمهیدات لازم برای ورود گردشگران از اقصی نقاط کشور به استان را مهیا کردند به طوریکه استان مرکزی تبدیل به سومین استان پرتردد کشور در نوروز امسال شد.
همچنین طبق مجوز ستاد کرونا فقط کسانی که نسبت به تزریق واکسن اقدام کرده بودند می‌توانستند در جاده‌ها تردد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار