مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از افزایش ۲۳ درصدی مصرف بنزین در نوروز امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱ 10 April 2022
مدیر و معاونان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش تابناک همدان، در این دیدار، امین روستایی، گزارشی از اقدامات کلی منطقه شامل تعداد بازرسی‌های نظارت نوروزی، شمار پایش‌های کنترلِ کمی و کیفی فرآورده، رصد ملاحظات ایمنی، رعایت حقوق شهروندی و تأثیر این فعالیت‌ها بر بهبود نظام ارایه خدمات این منطقه را ارائه کرد.

وی گفت: مصرف بنزین استان در بازه زمانی ۲۰ روزه (۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین جاری) و در مقایسه با همین مدت در سال گذشته، ۲۳ درصد افزایش داشت که در قیاس روزانه، ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ مصرف با ۵۰ درصد افزایش به اوج خود رسید.

روستایی افزود: در تمامی روز‌های این دوره‌ی ۲۰ روزه هیچ وقفه‌ای در امر سوختگیری خودرو‌ها به وجود نیامد و خودرویی بدون سوخت نماند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدانبا اشاره به حدود ۲هزار بازدید منظم و تصادفی از این مراکز خدماتی اظهار داشت: سوخت رسانی مطلوب و مطابق استاندارد ملی، رسالت، فلسفه وجودی و خط قرمز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و منطقه همدان است.

روستایی تصریح کرد: مدیریت، کارکنان عملیاتی انبار‌های نفت ایثارگران و نوشیجان، مسئولین نواحی ۸ گانه مستقر در شهرستان‌های استان، خدمات فنی و مهندسی، سامانه هوشمند، روابط عمومی، مهندسی فرآورده ها، برنامه ریزی، خدمات مالی-اداری، HSE، تیم‌های پشتیبان و گروه‌های دیگر ذینفع شامل پیمانکاران و رانندگان سخت کوش حمل و نقل، مالکان و متصدیان پمپ بنزین ها، همه و همه در این توفیق خدمت به مردم سهیم بوده و هستند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان یادآور شد: در راستای الزام بهبود مستمردر بازدید‌های انجام شده از مجموع ۱۰۵ باب جایگاه عرضه کننده سوخت مایع و سی ان جی، ۸ باب تذکر جدی دریافت کردند و ضرب العجل رفع مغایرت‌ها به مالک مربوطه ابلاغ شد.

این مقام مسؤول اذعان داشت: درحال حاضر با افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی کهکشان در شهرستان بهار شمار جایگاه‌های سوخت مایع، تک و دومنظوره استان به ۱۲۶ باب رسیده و مدیریت منطقه از سرمایه گذاری در این بخش و احداث جایگاه در مسیر‌های مورد نیاز شهری و بین شهری استقبال می‌کند.

بر پایه این گزارش، دکتر قاسمی فرزاد، استاندار مردمی استان همدان از فعالیت ۲۴ ساعته تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی و نظارت مستمر بر جایگاه‌های سوخت استان همدان در ایام اوج سفر‌های نوروزی هموطنان عزیز به استان همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین و همچنین مسافرانی که از مناطق شمالی و مرکزی قصد عزیمت به جنوب و غرب کشور را داشتند، قدردانی و تشکر کرد.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب سوخت رسانان در مدیریت بحران قطع سامانه هوشمند آبان ماه سال گذشته، گفت: مجموعه این شرکت در ارایه خدمات سوخت رسانی در نوروز ۱۴۰۱ نیز خوش درخشید و خوشبختانه مشکلی در این خصوص گزارش نشد.
 
قاسمی فرزاد ضمن ابراز خرسندی از تلاش سوخت رسانان منطقه همدان خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو به مناسبت عید سعید فطر و شرایط مساعد آب و هوایی، موج دیگری از مسافرت‌ها به استان را خواهیم داشت لذا از تیم مدیریتی فعلی شرکت پخش انتظار می‌رود مانند سنوات گذشته آمادگی کامل را داشته و خدمات سوخت رسانی را به نحو احسن انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار