مدیرکل استاندارد استان تهران، با اشاره به اینکه تاکنون، ۹۰ گواهی‌نامه محصولات دانش‌بنیان توسط کارشناسان این اداره‌کل صادر شده‌است، بر معافیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان از پرداخت هزینه بازرسی و صدور گواهی‌نامه تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۳۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴ 09 April 2022

به گزارش تابناک تهران از اداره‌کل استاندارد استان، عباس نوری ضمن تاکید بر اهتمام برای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری، چگونگی صدور گواهی‌نامه‌های مذکور را تشریح کرد.

وی گفت: به طور معمول، پس از صدور معرفی‌نامه متقاضیان و تولیدکنندگان محصولات دانش بنیان توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای فرآوردها براساس‌ نوع استاندارد اظهار شده توسط متقاضی در جریان فرآیند صدور گواهی‌نامه قرار می‌گیرند.

عباسی اظهار داشت: در ادامه، محصولات این شرکت‌ها، از طریق شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت‌شده در امر بازرسی از محصولات دانش‌بنیان، بازرسی، نمونه‌برداری و آزمون می‌شود و در صورت قبولی در نتایج آزمون، موفق به دریافت گواهی‌نامه انطباق می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: حمایت‌هایی نظیر ادامه معافیت از پرداخت هزینه بازرسی محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و معافیت از پرداخت هزینه صدور گواهی‌نامه در دستور کار قرارگیرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۱ را سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار