فرمانده انتظامی آمل گفت: جرایم خشن در آمل 100 درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۱۰۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ 30 September 2015
به گزارش تابناک مازندران  ولی‌الله گنجیان‌مقدم در نشست مطبوعاتی جمعی از اصحاب رسانه به مناسبت فرارسیدن هفته ناجا در دفتر فرماندهی این شهرستان با اشاره به حجم ترافیکی شهری و تخلف دوبل خودروها در سطح شهر بیان کرد: بزودی طرح پشت تصویر در مناطق مختلف این شهر اجرایی می‌شود تا نسبت به این گونه تخلفات رسیدگی به عمل آید.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع تعداد 17 هزار یک تماس به 110 ثبت شده 15 هزار و 182 مورد عملیاتی و یک‌هزار و 819 مورد هم در محل ارشاد قضائی صورت گرفته است.
این مسئول عنوان کرد: همچنین در این شش ماهه در بخش جرائم مالی 100 درصد کشف برابر متوسط ناجا، تصادفات دو درصد کاهش داشتیم.
گنجیان‌مقدم جرائم کشف قتل را 100 درصدی بیان و عنوان کرد: در جرائم خشن نیز 100 درصد کاهش به ثبت رسیده است.
وی ادامه داد: در بحث موادمخدر در این شهرستان 30 درصد افزایش کشف داشتیم که دستگیری افراد مجرم نیز 8 درصد افزایش داشتیم.
فرمانده انتظامی آمل با اشاره به عملکرد شش ماهه سال‌جاری از سوی ستاد فرماندهی انتظامی در حوزه سرقت افزایش 50 درصدی خبر داد و گفت: همچنین طی این مدت 30 درصد افزایش دستگیری داشتیم.
گنجیان‌مقدم از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در روز هفدهم مهرماه خبر داد و گفت: این همایش همزمان با سراسر کشور در هفته ناجا برگزار می‌شود که در این شهرستان شرکت‌کنندگان در دو مسیر میدان قائم به پارک طلایی و میرحیدر آملی به پارک طلایی پیاده‌روی کنند تا در قرعه‌کشی یک دستگاه خودرو پریاد، کمک هزینه 5 نفر به کربلا معلی، گوشی همراه، تبلت و ساعت مچی شرکت و برنده شود.
وی با اعلام به اینکه در آن هفته 17 عنوان برنامه محوری از سوی ستاد برگزاری هفته ناجا با تعامل دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به اجرا درمی‌آید، اذعان کرد: از مهمترین این برنامه‌ها اهدا خون توسط کارکنان، اعزام کارشناسان به مدارس، بازدید دانش‌آموزان از مقرهای انتظامی و 110، مانور موتورسیکلت‌سواران قانونمند، ارتباط مردمی در مساجد، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا نیروی انتظامی، ویزیت رایگاه در مناطق محروم توسط یهداری ناجا، گردهمایی پلیس و اصناف، غباروربی گلزار شهدا، حضور کارکرنان در نماز پرفیض جمعه است.
این مسئول با بیان اینکه برنامه‌های محوری ناجا از روز یازدهم مهرماه با برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی آغاز می‌شود، یادآور شد: امسال این هفته با شعار اقتدار پلیس، هم‌دلی و هم‌زبانی و امینت و آرامش نام‌گذاری شده که طی هفت روز با عنوان‌هایی سپری می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار