کد خبر: ۱۰۳۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸ 30 March 2022

 

به دلیل‌ عدم پرداخت ۳ ماه متوالی حق بیمه توسط شرکت شسکام به سازمان تامین اجتماعی، نیروهای شرکتی مخابرات گیلان برای مدت کوتاهی از پوشش خدمات درمانی خارج شدند.

به گزارش تابناک گیلان جمعی از نیروهای شرکتی مخابرات گیلان در تماس با ایلنا، از بدهیِ شرکتِ شسکام به سازمان تامین اجتماعی و به تعلیق درآمدنِ خدمات درمانی برای خود و خانواده‌هایشان ابراز نگرانی کردند.

به گفته‌ی این نیروها؛ از تاریخ اول فروردین ۱۴۰۱ به دلیل‌ عدم پرداخت ۳ ماه متوالی حق بیمه توسط شرکت شسکام به سازمان تامین اجتماعی، نیروها از حمایت و پوشش درمانی خارج شدند اما بعد از جلسه‌ای که بین رئیس هیأت مدیره انجمن صنفیِ کارگری مخابرات گیلان، نماینده شرکت شسکام و مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان گیلان برگزار شد، سازمان تامین اجتماعی با پرداخت ده درصد بدهیِ شرکت به تامین اجتماعی موافقت کرد و مشکل نیروها به طور موقت تا اردیبهشت ماه حل شد.

 

 

 

به گفته‌ی آن‌ها؛ روی هم رفته این نیروهای شرکتی ۸ ماه معوقه‌ی بیمه دارند اما اینبار به دلیل عم پرداخت حق بیمه در سه ماه متوالی نیروهای از پوشش بیمه خارج شدند.

آن‌ها با ابراز نگرانی از وضعیت پیش آمده، می‌گویند: مشکل نیروها به صورت موقت حل شده است اما ما نگرانیم شرکت شسکام بدهی خود را تا اردیبهشت با سازمان تسویه نکند و آن‌ها بازهم از پوشش درمانی خارج شوند.

به گفته‌ی این نیروها؛ سازمان تامین اجتماعی به شرکت شسکام فرصت یک ماهه داده است و دیگر هیچ عذری را قبول نمی‌کند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار