رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نکا با تاکید بر شناسایی تعاونی‌های راکد استان، گفت: تعاونی‌های کشاورزی شرق مازندران به صورت پایلوت ساماندهی می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸ 30 September 2015
به گزارش تابناک مازندران  ابوالقاسم سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار در نکا، اظهار داشت: تشکیل تعاونی‌ها و تجمیع سرمایه‌‌ها در بخش تعاونی‌های کشاورزی و روستایی بهترین روش برای توسعه اقتصادی در جامعه است.
وی افزود: با توجه به فرمایشات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری، اگر بخواهیم از بحران اقتصادی، بیکاری جوانان، توزیع درآمد عادلانه میان مردم و استفاده از جوانان فارغ التحصیل جویای کار بهره‌مند شویم، باید فعالیت تعاونی‌ها را در کشور توسعه دهیم.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نکا تصریح کرد: تعاونی‌های کشاورزی می‌توانند در زمینه کشاورزی، یکپارچه سازی زمین‌ها، توسعه باغات در مناطق و اراضی شیب دار و تغییر الگوی کشت فعالیت کنند.
سلیمانی بیان داشت: باید توسعه علمی در زمینه باغات به گونه ای باشد که صنایع تبدیلی ر کنار باغ ساخته شود و در کنار باغ ها چینش، ذخیره‌سازی،کنسانتره، سردخانه و حمل عملیاتی و احداث شود.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی نکا با بیان اینکه کار مشارکتی لازمه فعالیت‌های توسعه‌ ای است، گفت: توسعه در جامعه محقق نمی شود مگر آنکه آحاد مردم در جامعه در جای جای تولید سهیم باشند.
سلیمانی بیان داشت: در شش‌ماهه نخست امسال بیش از 9 میلیارد ریال تسهیلات به  شرکت‌های تعاونی پرداخت شده است.
وی افزود: این اعتبارت و تسهیلات از محل اعتبارات بانک توسعه تعاون و صندوق کار آفرینی امید به شرکت‌های تعاونی کشاورزی و خدماتی پرداخت شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار