در اژگونی یک دستگاه خودروی ال۹۰ درمحور هراز و یک دستگاه خودروی پژو پارس در منطقه رفیع آباد آمل، ۱۱ نفر مصدوم شدند که یک نفر از آنان به صورت سرپایی مداوا شد و باقی به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند
کد خبر: ۱۰۳۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴ 22 March 2022

به گزارش تابناک مازندران ، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث مازندران گفت:

در سال جدید و طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱ مصدوم تصادفی به علت واژگونی خودرو، خدمات اورژانس پیش بیمارستانی دریافت کردند که ۱۰ تن از آنان به بیمارستان منتقل شدند.

ذکریا اشکپور در جمع خبرنگاران مهمترین اقدامات اورژانس مازندران در حوادث ویژه در نخستین روز از سال ۱۴۰۱ را اینگونه تشریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر مصدومان رانندگی، ۶ نفر نیز دچار مسمومیت با مونوکسید کربن شدند که خدمات پیش بیمارستانی دریافت کردند.

اشکپور درباره مسمومان با گاز co افزود: ۲ نفر در محمودآباد به بیمارستان شهدا انتقال یافتند و ۲ نفر نیز در بابلسر به بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار منتقل شدند. همچنین صبح امروز ۲ فروردین ۱۴۰۱، در امامزاده عبدالله آمل ۲ نفر با مسمومیت گاز مونوکسید کربن به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل انتقال یافتند.

وی درباره حوادث جاده ای خاطرنشان کرد: طی واژگونی یک دستگاه خودروی ال۹۰ درمحور هراز و یک دستگاه خودروی پژو پارس در منطقه رفیع آباد آمل، ۱۱ نفر مصدوم شدند که یک نفر از آنان به صورت سرپایی مداوا شد و باقی به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار