تابناک- مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز از پایداری شبکه انتقال گاز در برابر زلزله ۶ ریشتری که در عمق ده کیلومتری زمین در تاریخ ۲۶ اسفند ماه سال جاری استان هرمزگان را لرزاند خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۹ 19 March 2022

به گزارش تابناک هرمزگان علیرضا عربلو با اعلام این خبر گفت: علی رغم وقوع زلزله مهیب ۶ ریشتری که با موج و شدت بالایی در ساعات اولیه تاریخ ۲۶ اسفند ماه به وقوع پیوست؛ خطوط لوله انتقال گاز و ایستگاه های تقویت فشار گاز در سطح منطقه به صورت پایدار و بدون هیچگونه تنش، گاز را از مبادی تولید به مصرف انتقال می دهند.

وی ادامه: ساعاتی پس از وقوع زلزله چند تیم پدافندی و عملیاتی جهت بازدید میدانی سریعا به مسیرهای خطوط لوله و ایستگاه های شیر بین راهی اعزام شدند، که پس از بازدید علی رغم زلزله شدید آسیبی به شبکه انتقال گاز و تجهیزات وارد نشده بود.

عربلو ضمن اشاره به حضور به موقع تیم های نشت یابی در مسیر خطوط لوله انتقال گاز جهت حصول اطمینان از انتقال ایمن گاز اظهار کرد: کارکنان متعهد و متخصص این منطقه در روزهای پایانی سال با آمادگی کامل و شبانه روزی در جهت انتقال پاک، ایمن، پایدار و بهره ور گاز طبیعی در تلاش هستند تا مصرف کنندگان خانگی و صنعتی گاز  در جنوب و جنوب شرقی کشور دچار چالش و مشکل نشوند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار