نیمه شعبان المعظم، سالروز ولادت با سعادت دوازدهمین اختر درخشان سپهر امامت و ولایت، خاتم الاوصیاء، مفخر الاولیاء،حضرت مهدی موعود (عج) است که انسانیت، ظهور او را به انتظار نشسته و عدالت برای پای‌بوسی قدمش لحظه شماری می‌کند.
کد خبر: ۱۰۳۴۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۶ 19 March 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 27/12/1400 تقدیم حضورتان می گردد .
-------------------
پیام تبریک سردار میرزایی به مناسبت نیمه شعبان
فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی، سالروز میلاد سراسر با سعادت مهدی موعود حضرت امام زمان ( عج) را تبریک گفت 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی با ارسال پیامی، نیمه شعبان، سالروز میلاد سراسر با سعادت مهدی موعود حضرت امام زمان ( عج) را تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است؛
نیمه شعبان المعظم، سالروز ولادت با سعادت دوازدهمین اختر درخشان سپهر امامت و ولایت، خاتم الاوصیاء، مفخر الاولیاء،حضرت مهدی موعود (عج) است که انسانیت، ظهور او را به انتظار نشسته و عدالت برای پای‌بوسی قدمش لحظه شماری می‌کند.
قائم آل محمد حضرت مهدی(عج) به عنوان ذخیره ی ابدی الهی برای هدایت و نجات انسان ها از دام تعلقات نفسانی است. امام غایبی که در همه حال و جا حضور دارد و تا ابد امید بخش دل های مومنی ست که در راه استیلای حق و نیل به رستگاری می تپند. نجات دهنده ای که با حضورش تمامی وعده های الهی تحقق می یابد تا طلوع خورشید حق، ظلمات را از روی دنیا بزداید.
اکنون که جهان بیش از هر زمان دیگری، در تب انتظار یگانه منجی خود می‌سوزد و انسانیت، ظهور پرچم‌دار حکومتی فراگیر و عدالت‌گستر را به انتظار نشسته و عدالت برای پای‌بوسی قدمش لحظه شماری می‌کند، بر ماست که در عصر غیبت، با انتظار فرج که از برترین عبادت‌هاست، همراه با اصلاح خود و مبارزه با ظالمان و دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران، زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرتش باشیم و از پیشگاه حق تعالی ظهورش را طلب نماییم.
در عصری که ظلم و جور بر دنیا سایه افکنده است تنها یک حضور و ظهور می تواند دنیا را پر از عدل و داد کند، آن هم با حضور آخرین فرستاده خداوند باری تعالی که دنیا منتظرش هستند.
منتظرانی که خسته از قرن ها تحمل ظلم و نابرابری حاکمان تزویر و زر و زور، به امید دستیابی به صلحی پایدار و جهانی و برچیده شدن بساط جنگ و دشمنی از پهنه گیتی، دست دعا برآسمان دارند و تعجیل در ظهورش را طلب می کنند پس به امید روزی که شاهد و ناظر تکبیر انا المهدی از کنار خانه خدا باشیم.
اینجانب ضمن عرض تبریک و شاد باش میلاد مسعود ‌یگانه‌ ‌عالم‌ حضرت ولی‌عصر(ارواحنا فداه) به پیشگاه مقام عظمای ولایت، همه آزادگان جهان و منتظران ظهور و بویژه مردم شریف و ولایی استان مازندران و تمامی همکاران عزیز و خانواده های محترمشان، امیدوارم که به عنوان پیروان حضرت مهدی(عج) با خودسازی و بصیرت آماده ظهور آن امام باشیم.
-------------------
امنیت، نشاط و آرامش مردم؛ خط قرمز پلیس در ایام نوروز
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران ، امنیت، آرامش و و نشاط مردم را خط قرمز در ایام نوروز بر شمرد و بر برخورد قاطع با هنجارشکنان در این ایام تاکید کرد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس اولین جلسه قرارگاه نوروزی 1401 با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان، معاونت ها و روسای پلیس های تخصصی و وبیناری فرماندهان انتظامی شهرستان های تابعه برگزار شد.
سرهنگ سید موسی حسینی در این نشست با تبریک عید بزرگ نیمه شعبان از همه فرماندهان، مدیران و کارکنان انتظامی استان در یک سال گذشته به دلیل کسب موفقیت های موثر در امنیت استان قدردانی کرد.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به امنیت خوبی که چهارشنبه آخر سال در سطح استان برقرار شده بود به تلاش هایی که در این راستا صورت گرفت، اظهار داشت: این موفقیت حاصل نشد، مگر با همدلی و همراهی مردم و همه مسئولان در فرماندهی انتظامی استان.
وی با تاکید بر بازدید های نظارتی و رفع معیایب موجود در کمترین زمان ممکن و همچنین ایجاد آمادگی های لازم در کارکنان، تصریح کرد: ضمن استفاده از تمام توانمندی های نیروی انسانی استان، 1000 نیروی کمکی هم برای برقراری امنیت مردم در سطح استان بکارگیری خواهند شد.
سرهنگ حسینی با اشاره به طرح آزاد سازی سواحل، خاطرنشان کرد: آزاد سازی سواحل نباید به معنای آزادی های بی قید و شرط در اذهان عمومی تلقی شود و باید با فعال کردن قرارگاه اجتماعی طرح دریا در سطح شهرستان های ساحلی نظارت های لازم در این زمینه صورت گیرد.
حسینی با بیان این که امنیت، آرامش و نشاط مردم خط قرمز پلیس در ایام نوروزی است، بر برخورد قاطع با هنجارشکنان در این ایام تاکید کرد و گفت: با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازند باید قاطعانه و برابر قانون برخورد شود.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با اشاره به وضعیت جوی استان در روزهای آینده، اظهار داشت: با توجه به حجم مسافرت ها و احتمال تغییرات در وضعیت ترافیکی استان  همکاری همه یگان های امدادی و انتظامی با ماموران پلیس راه مورد تاکید است و باید تدابیری اندیشیده شود تا مردم و مسافران در این ایام دچار مشکل نشوند.
-----------------
آغاز به کار قرارگاه نوروزی ابوذر در استان مازندران
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از آغاز به کار قرارگاه نوروزی ابوذر خبر داد و گفت: کارکنان پلیس پیشگیری همزمان با ایام تعطیلات در راستای تأمین نظم و امنیت در حال آماده باش هستند 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محسن جعفری در تشریح این خبر گفت: قرارگاه ابوذر به منظور سازماندهی کارکنان پلیس پیشگیری با هدف تأمين نظم و امنيت، ايجاد فضاي امن و ارائه خدمات انتظامی به هم‌وطنان و جلب رضايت مردم و پيشگيري از وقوع جرایم تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه قرارگاه ابوذر دارای 6 کمیته تخصصی بوده، عنوان کرد: این قرارگاه در طول نوروز فعال است و نسبت به هدايت ستادي، دريافت و ارسال آمار و عملكرد و اقدامات به صورت دائم ، نظارت و بازرسی اقدام خواهد نمود.
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از استقرار ایستگاه های ثابت و سیار پلیس در ایام نوروز خبر داد و گفت: 30 واحد ایستگاه پلیس به منظور تأمین نظم و امنیت در این ایام در نقاط مختلف استان مستقر خواهند شد.
وی اضافه کرد: روزانه 178 واحد گشت خودرویی و 54 گشت موتوری و همچنین بیش از100 گشت پیاده در نقاط جرم خیز استان حضور خواهند داشت.
سرهنگ جعفری در پایان از آمادگی کامل پلیس پیشگیری برای خدمت رسانی به مردم خبر داد و از شهروندان خواست در صورت بروز مشكل، موضوع را از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند تا اقدامات مناسب توسط پليس انجام شود.
---------------------
اجرای طرح ترخیص عیدانه خودروهاي توقيفي
رئیس پلیس راهور استان مازندران از اجرای طرح ترخیص عیدانه خودروهاي توقيفي به مناسبت اعياد شعبانيه و قرار داشتن در آستانه ایام پایانی سال و عید نوروز خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نصرالله بیگلری در تشریح این خبر بیان داشت: با عنایت به ولادت با سعادت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) و قرار داشتن در آستانه ایام پایانی سال و عید نوروز در راستاي صيانت از اموال مردم ، اميد آفريني و ارتقاء سرمايه اجتماعي پليس طرح ترخيص فوق العاده وسايل نقليه توقيفي را اجرا مي کند.
وی افزود: در اجراي اين طرح تسهيلات ويژه‌اي براي افرادي که توان پرداخت جريمه هاي نقدي را ندارند در نظر گرفته شده است به اين صورت که متقاضيان مي توانند با تقسيط يک ساله بدون هيچ پيش پرداختي نسبت به پرداخت جريمه وسايل نقليه خود اقدام کنند، همچنين در اجراي طرح ترخيص فوق العاده وسايل نقليه هزينه پارکينگ به حداقل رسيده و متقاضيان مي توانند کمترين هزينه را براي ترخيص خودروي خود به پارکينگ پرداخت کنند.
رئیس پلیس راهور استان بیان داشت: اين طرح تا پايان ساعت اداري 29 اسفند 1400 ادامه دارد و هم استاني هاي عزيز مي توانند براي ترخيص وسايل نقليه خود به دفاتر پليس +10 و اپليکيشن پليس من مراجعه کنند.
سرهنگ بیگلری با اشاره به فرصت ایجاد شده برای مالکان خودروهای توقیفی در سراسر کشور یادآور شد: شرایطی فراهم شده که مالکان این خودروها، برای ترخیص خودروهای خود اقدام کنند، لذا من از مالکان و رانندگان خودروها می خواهم از این فرصت نهایت استفاده را کرده و نسبت به ترخیص خودرو توقیفی خود اقدام کنند.
---------------------
 
دستگیری سارق طلا و جواهرات میلیاردی در نوشهر
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری سارق طلا و جواهرات میلیاردی در شهرستان نوشهر خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی قیصری در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت فردی اهل تهران و ساکن یکی از روستاهای نوشهر، مبنی بر سرقت طلا و جواهرات، بررسی موضوع با هدف دستگیری سارق و کشف اموال مسروقه بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وي افزود: کارگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فني پليسی، متهمه که مستخدم این واحد مسکونی بوده را شناسايي و پس از هماهنگی قضائی در يک عمليات غافلگيرانه وی را دستگير و به پليس آگاهي انتقال دادند.
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران تصریح کرد: متهمه در بازجويي هاي تخصصي پليس آگاهی به سرقت طلاجلات به ارزش 2میلیارد ريال از منزل مورد نظر اعتراف کرد و اموال مسروقه از مخفيگاه وي کشف شد.
سرهنگ قیصری در پايان خاطرنشان کرد: اموال مسروقه عيناً به مالباخته تحويل و سارق پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.
-------------------
پناه آوردن پیرزن سالخورده آلزایمری به پلیس سیمرغ
فرمانده انتظامي سیمرغ از مهربانی و محبت مسئول اجتماعی آن شهرستان با پیرزن آلزایمری و تحویل او به خانواده اش خبر داد 
گفتنی است، پیرزن آلزایمری که مسیر خانه اش را گم کرده بود پس از پناه آوردن به کلانتری شهرستان با پیگیری مجدانه سرکار خانم قلی پور مسئول اجتماعی فرماندهی انتظامی سیمرغ، تحویل خانواده اش داده شد.
-------------------
 خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار