عضو شورای شهر تهران گفت: همدان میزبان توانایی برگزاری دو جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان و جشنواره فیلم نوجوان را دارد.
کد خبر: ۱۰۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 02 October 2015
عضو شورای شهر تهران گفت: همدان میزبان توانایی برگزاری دو جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان و جشنواره فیلم نوجوان را دارد.

به گزارش فارس، احمد مسجدجامعی در جریان بازدید از روند برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم نوجوانان، با بیان اینکه همدان میزبان توانایی برگزاری دو جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان و جشنواره فیلم نوجوان را دارد، اظهار کرد: در استان‌ها مشارکت در اجرای برنامه‌ها به نحو مطلوبی انجام شده و در فعالیت‌های استانی از اعتبارات استانی استفاده می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان تصریح کرد: تئاتر زبان پیچیده‌تری نسبت به فیلم داشته و تبدیل رویدادها به تئاتر کاری زمان‌بر است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه جشنواره فیلم‌های نوجوانان زمینه خوبی برای فعالیت هنردوستان است، افزود: هیچ ایرانی را نمی‌توان از هنر دور دانست.

وی نقش آموزش و پرورش در جشنواره فیلم نوجوانان را مطلوب دانست و گفت: مشارکت آموزش و پرورش در فعالیت‌های هنری تأثیرات خود را در چند سال آینده نشان داده و موجب رشد و پویایی استعدادهای نوجوانان خواهد شد.

مسجدجامعی با بیان اینکه گردشگری تابستانی یکی از بهترین ظرفیت‌های این استان است، گفت: حفظ طبیعت استان یکی از مهمترین نیازهای این استان به شمار می‌رود که نیازمند برنامه‌ریزی مناسب است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در معرفی بوعلی‌ کار زیادی انجام نشده، افزود: در دوره‌های پیشین معرفی بوعلی بیشتر از سال‌های اخیر بوده است.

عضو شورای شهر تهران، همدان را دارای ساختار مهندسی ویژه‌ای دانست و یادآور شد: طراحی این شهر تحت تأثیر شهرهای آلمانی بوده و برخی آثار نیز همچنان پا برجاست.

وی با بیان اینکه همدان شهری منظم و هندسی است، گفت: آب و هوا و موقعیت جغرافیایی باعث شده، بسیاری از شخصیت‌های علمی این استان برای سفر خود انتخاب کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار