مدیر مخابرات منطقه یزد: در حال حاضر صد در صد راه‌های استان و نود در صد ازمسیر‌های ریلی و‌اماکن گردشگری در مسیر جاده‌های استان یزد تحت پوشش تلفن همراه قرار دارند.
کد خبر: ۱۰۳۴۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳ 14 March 2022

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، محمدرضا زارع با اشاره به افتتاح ۶۸ طرح مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان در استان یزد، اظهار داشت: از این میزان ۲۲ میلیارد تومان مربوط به طرح‌های همراه اول و بقیه در زمینه‌های تلفن و اینترنت ثابت مخابرات استان هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر صد درصد از راه‌های استان و نود در صد ازمسیر ریلی و‌اماکن گردشگری در مسیر جاده‌های استان تحت پوشش تلفن همراه قرار دارند، تصریح کرد: کمپ‌های کویرنوردی نیز تحت پوشش همراه اول قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در سال گذشته ۳۶۴ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۹۶ میلیارد تومان در زمینه‌های اینترنت همراه اول، تلفن ثابت و اینترنت مخابرات به بهره برداری رسیده است.

 

مدیر مخابرات منطقه یزد، تکمیل فاز هشتم همراه اول استان یزد در قالب ۶۰ سایت، ادامه اجرای طرح‌های فیبر در منزل و vdsl برای مشترکان و حفظ و ارتقای کیفی سرویس‌های مخابراتی را از برنامه‌های مخابرات استان در سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر ۱۵۰ مرکز مخابراتی در استان فعالیت می‌کنند و ۲۰ هزار شماره تلفن ثابت داریم.


زارع ادامه داد: سال گذشته بیش از ۷۰۰ مشترک دیتای استان یزد از خدمات vdsl و پنج هزار مشترک نیز از خدمات فیبر در منزل بهره‌مند شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار