شهردارخلخال گفت: با تلاش مامورین آتش نشانی این شهربیش از200 مورد حادثه آتش سوزی در نیمه اول امسال مهار و از افزایش خسارت مالی ناشی از گسترش آتش جلوگیری شده است.
کد خبر: ۱۰۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲ 29 September 2015
علی درویشی روز سه شنبه در آیین گرامیداشت سالروز آتش نشانی و خدمات ایمنی و نیز تجلیل از ماموران آتش نشانی شهرداری خلخال افزود: ماموران آتش نشانی خلخال برغم محدودیت امکانات و تجهیزات ایستگاه اتش نشانی این شهربا اتکال به خداوند موفق به مهار همه اتش سوزی های گزارش شده از سطح شهر و مناطق تابعه این شهرستان از جمله حریق مراتع و اماکن مسکونی و دامی روستایی شده اند.
وی با بیان اینکه ماوریت آتش نشانان خلخال تنها به اطفای حریق ختم نمی شود گفت: در طول شش ماهه اول امسال ماموران ایستگاه اتش نشانی شهرداری خلخال 230 مورد انواع خدمات شهری و امدادی را در سطح شهر انجام داده و 300 مورد به ابیاری فضای سبز شهرحلحال کمک کردند ، 15 بار در مانورهای مختلف نظامی ،انتظامی و مدیریت بحران شرکت و در هشت عملیات مبارزه با حیوانات موذی و گزنده از جمله مار و روباه انجام وظیفه کرده اند .
درویشی اظهار کرد: امکانات و تجهیزات موجود آتش نشانی خلخال هیچ گونه همخوانی با وضعیت توسعه شهری و ارتفاع سازی ساختمان های جدید ندارد و نیازمند مساعدت مالی و تامین اعتبار برای خرید خودروهای آتش نشانی دارای تجهیزات بالابر و نیز خودروی پیش روی آتش نشانی از سوی مسوولان شهرستان و استان دارد.
وی گفت: هم اکنون ایستگاه آتش نشانی برغم وسعت شهر و منطقه تحت پوشش ایستگاه خلخال از پنج دستگاه خودروی آتش نشانی شامل خودروهای 10 تن، هشت تن، هفت تن و دو دستگاه خودروی سه تن بهره می برد که بیشتر این خودروها عمرمفید خود را از دست داده و فرسوده محسوب می شوند.
در این آیین جابر قربان زاده معاون فرماندار خلخال هم با تقدیر از تلاش ماموران آتش نشانی گفت:ارتفاع سازی و احداث ساختمان های بلند در سال های اخیر خرید امکانات و تجهیزات جدید برای شهرداری خلخال را ضروری کرده و فرمانداری خلخال برای هرگونه همکاری در جهت تامین اعتبارات مورد نیاز تجهیز ایستگاه آتش نشانی اعلام امادگی می کند .
در این آیین با اهدای لوح سپاس و هدایایی از آتش نشانان شهرداری خلخال تجلیل و در پایان مانور اطفای حریق در میدان ولی عصر این شهر خلخال اجرا شد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار