عکاس هرمزگانی موفق به کسب مدال نقره مسابقه عکس کشور ترکیه شد.
کد خبر: ۱۰۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸ 29 September 2015
فارس: مهدی ناظری عکاس جوان هرمزگانی موفق به دریافت مدال نقره فیاپ در بخش خلاقانه مسابقه عکس AFAD 3rd International Photography Contest کشور ترکیه شد.
 
وی درباره این جشنواره گفت: این جشنواره زیر نظر فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی، فیاپ، شماره پاتروناژ 2015/361 و فدراسیون عکاسی ترکیه در چهار بخش موضوع آزاد رنگی، موضوع آزاد تک رنگ، عکس‌های چاپ شده با موضوع آزاد و خلاقانه برگزار شد.
 
ناظری که در دو بخش این جشنواره شرکت کرده بود، توانست با عکس Life Trap (تله زندگی) موفق به دریافت مدال نقره فیاپ در بخش عکاسی خلاقانه و برگزیده شدن پنج عکس در این جشنواره شود.
 
این عکاس جوان هرمزگانی که اغلب فعالیتش در زمینه شرکت در مسابقات بین‌المللی عکاسی است، در سال جاری میلادی موفق به دریافت دو مدال برنز در مسابقات TOWER CIRCUIT 2015 و ALEKSINAC CIRCUIT 2015 شده بود و این سومین مدال وی در سال‌جاری میلادی است.
 
بر اساس این گزارش، مهدی ناظری متولد 1367 در شهر بندرعباس است، او عکاسی را در اواخر سال 91 به صورت خود‌آموخته شروع کرد.
 
ژانرهای مورد علاقه عکاسی او مستند اجتماعی و ویرایش خلاقانه (فرای واقعیت) است.
 
عکس‌های مهدی ناظری تا‌کنون در بیشتر از 20 جشنواره بین‌المللی در 10 کشور مختلف دنیا برگزیده شده است.
 
او در نمایشگاه‌های گروهی متعددی شرکت کرده که مهم‌ترین آنها عبارت از سومین نمایشگاه گروهی گالری حرفه‌ای عکس ایران، وان پیکس (خانه هنرمندان ایران) سال 93، سومین دوره هنر برای صلح (فرهنگسرای نیاوران) سال 94، دریای پارس (فرهنگسرای طوبی بندرعباس) 94 و جوان‌تر از زندگی (گالری شیرین) سال 94 است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار