سید محمد موحد معمولا در این زمینه واکنش یا توضیح خاصی برای افکار عمومی نداشت و عمده واکنش ها به هواداران دو آتیشه وی منتهی می شد اما گویا خود وی در جلسه ای که میهمان هم لباسی های خود بوده هم مورد انتقاد قرار گرفته است و یا اینکه لازم دیده برای آن ها به این انتقادات پاسخ دهد.
کد خبر: ۱۰۳۱۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳ 02 March 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یکی از حواشی پیرامون نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی مربوط به بحث انتصابات و شائبه دخالت های وی است. موضوعی که البته با چاشنی قوم و قبیله گرایی هم همراه شده و انتقادات تندی را متوجه این نماینده با سابقه کرده است.

سید محمد موحد معمولا در این زمینه واکنش یا توضیح خاصی برای افکار عمومی نداشت و عمده واکنش ها به هواداران دو آتیشه وی منتهی می شد اما گویا خود وی در جلسه ای که میهمان هم لباسی های خود بوده هم مورد انتقاد قرار گرفته است و یا اینکه لازم دیده برای آن ها به این انتقادات پاسخ دهد.

اگرچه جز کلیپی بریده و کوتاه چیزی از این آیین بیرون نیامده اما همین اندک نیز محل تأمل بسیار و گویای واقعیت‌های زیادی است.
ابتدائاً از مطلعین خصوصا دفتر نماینده محترم انتظار می رود که فیلم کامل جلسه را در اختیار رسانه ها قرار دهند تا مردم خود به تحلیل و برداشت واقعی برسند و احیانا برداشت سوء صورت نگیرد.
آنچه از فحوای کلام و پاسخگویی نماینده کهگیلویه بر می آید این است که از انتصابات فامیلی انجام شده و حرکت در مسیر خلاف دستورات صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم دخالت نمایندگان در امورات اجرایی مورد سوال قرار گرفته است.
و البته این سوال یک چالش اساسی است که همگان پرسشگر آن در خصوص عملکرد نماینده کهگیلویه هستند.
تحلیل این فیلم این می تواند باشد که عصبانیت و توجیه نماینده کهگیلویه نوعی فرار از صورت مسئله است و اسامی که اسم می برد مردم به عکس آن معتقد هستند.
قبل از شکافتن و تحلیل و بررسی موضوع عنوان و تأکید برآن ضروری بنظر می رسد.
مقام معظم رهبری ورود نمایندگان به مسائل اجرایی به ویژه موضوع اصل و نصب ها را آسیب و خطر جدی بر شمردند و صراحتاً و بدون از هیچ تبصره و ماده ای نمایندگان مجلس را از ورود و دخالت به موضوع نهی فرمودند.
به یقین سخن ایشان فصل الخطاب است و جامه عمل پوشیدن به آن از نمایندگانی که عنوان انقلابی را یدک می کشند مزید انتظار و یک وظیفه شرعی و قانونی است.
سخنان معظم له جای هیچ ابهام و اما و اگری را باقی نگذاشته و بی شک، هر کس در صدد توجیه و افزودن الحاقیه و تبصره و ماده باشد تفسیر به رأی نموده و باید پاسخگو باشد.
از طرفی در این وادی بسیاری از مردم حتی برخی از هواداران وی معتقدند ؛ آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است و کیست که نداند و یا بخواهد انتصابات فامیلی انجام شده را کتمان نماید؟
انتصاباتی که مصادیق عینی زیادی دارد، از مناصب استانداری تا فرماندار و لیست بالابلند دیگری که مصداق شعر مولانا هستند.
آفتاب آمد دليل آفت گر دليلت بايد ، از وي رو متاب
به طور قطع، مردم فرافکنی را می فهمند و منتظر پاسخگویی شفاف و صادقانه هستند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
گل اقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
دعوای زرگری که میگن تعریف خاصی هم داره
هههههههههههههه
علی
|
United States of America
|
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
با سلام
در روزهای اخیر باز خبر از انتصاب یک اصلاح طلب دو آتیشه به مدیرکلی راهداری در روزهای آینده خبر میدهد. عابد محمدی که در دوران اصلاحات و دولت رو حانی معاون حمل و نقل بوده ایت و با توجه به اینکه همسر ایشان باشتی و از اقوام استاندار می باشد، توسط شخص استاندار مشابه، انتصاب فامیلی غلام نژاد در علوم پزشکی، و سایر اقدام خود در دستگاهها در تلاش است که عابد محمدی را به مدیرکلی راهداری برساند، در صورتی که محمدی همین پست با چند نیرو رو نمیتونه اداره بکنه چه برسد به مدیرکلی راهداری، استاندار محترم و با روح و روان نیروهای انقلابی کمتر بازی بکند در اینخصوص دیگر کوتاه نخواهیم آمد. دولت انقلابی مدیران انقلابی می خواهد با تفکر و نگاهی انقلابی.
این مطلب رو تحت یک خبر یا یادداشت بزنید ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
خداوند ا ظالمین مثل ....را ریشه‌کن کن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار