مدیر بورس منطقه‌ای استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت: سود سهام عدالت مستقیما به حساب افرادی که در سامانه سجام معرفی کردند واریز می‌شود و هیچ پیامکی در این خصوص برای افراد ارسال نمی شود.
کد خبر: ۱۰۳۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸ 02 March 2022

محمد بهمن در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شاخص کل امروز ۷۸٠واحد کاهش داشت و به یک میلیون و۲۸۱ هزار واحد رسید.

وی افزود: شاخص کل هم وزن ۲٠۸ واحد افزایش و به ۳۳۴ هزار واحد رسید و بیشترین اثر را بر روی شاخص نماد‌های شیتا، با یک هزار و ۵۵۳ واحد کاهش، کگل با ۵۹۹ واحد افزایش و خودرو با۵۸٠ واحد کاهش داشته است.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه با تشریح روند بازار طی هفته‌ای که گذشته، تصریح کرد:روز‌های شنبه و یکشنبه به خاطر حمله نظانی روسیه به اوکراین و تاثیراتی که روی بازار جهانی داشت وضعیت بازار منفی بود و روز دوشنبه شاخص مثبت و امروز هم مجددا منفی گزارش شده و در کل شاخص کل طی هفته جاری با کاهش ۴ هزار واحدی همراه بود.

بهمن تشریح کرد: احتمالا با توجه به این که کارگذاری‌ها در حال تسویه اعتبارات هستند با توجه به پایان سال احتمالا هفته آینده هم بازار با شیب کم کاهشی باشد.

وی متذکر شد: در خصوص سود سهام عدالت، سود مستقیما به حسابی که افراد در سامانه سجام معرفی کردند واریز می‌شود و هیچ پیامکی در خصوص این که افراد به سایت خاصی مراجعه کنند ارسال نمی‌شود و همه افرادی که در سامانه سجام ثبت نام و شماره حساب اعلام کردند سود به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار