کد خبر: ۱۰۳۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴ 25 February 2022

  استاندار همدان گفت: فعالیت اماکن و باشگاه‌های ورزشی براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در شهر‌های با وضعیت قرمز ممنوع است و برهمین اساس بازگشایی و فعالیت مجدد این مراکز مستلزم ابلاغ ستاد ملی است.
 
به گزارش تابناک همدان به نقل از ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز پنج‌شنبه در دیدار مدیر و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، افزود: امیدواریم هرچه سریع‌تر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، شرایط ناشی از همه گیری ویروس کرونا در کشور بهتر شود تا شاهد بازگشایی و فعالیت دوباره اماکن ورزشی در سطح استان باشیم.

وی اظهار داشت: در جلسه ستاد کرونا که روز شنبه (هفته آینده) به صورت سراسری و به ریاست رییس جمهور برگزار می‌شود براساس وضعیت رنگ‌بندی شهرها، در رابطه با فعالیت اماکن ورزشی و همچنین نحوه ارائه آموزش مدارس استان تصمیم گیری خواهد شد.

قاسمی فرزاد در ادامه با اشاره به وضعیت نیروی انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، تصریح کرد: برخی از نیرو‌های شرکتی اداره کل ورزش و جوانان استان دارای مطالبات معوق هستند که طی چند روز آینده اعتبار مورد نیاز برای پرداخت این مطالبات تامین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: استان همدان ظرفیت بسیار بالایی در حوزه ورزش دارد که امیدواریم با بازگشایی اماکن ورزشی و از سرگیری دوباره تمرینات ورزشکاران شاهد موفقیت و درخشش بیش از پیش ورزشکاران استان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار