معاون گردشگری مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان:
توسعه وسرمایه‌گذاری در امر گردشگری اقتصاد را از اتکا به نقت خارج می‌کند و راه مقابله با تحریم است.
کد خبر: ۱۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰ 04 March 2015
به گزارش تابناک، حمیدرضا آذرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فومن با بیان اینکه میزبانی خوب و با اخلاق نیکو موجب بازگشت دوباره گردشگر به منطقه می‌شود اظهار کرد: گیلان در ایام نوروز استان هدف گردشگری تعداد بسیاری از مسافران است.

وی اخلاق‌مداری را امری انسانی و سفارش دین مبین اسلام دانست و گفت: گیلان در رأس اخلاق‌مداری و مهمان‌نوازی قرار دارد. معاون گردشگری مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان ورود گردشگر به این استان را یک فرصت استثنایی برشمرد و افزود: توسعه وسرمایه‌گذاری در امر گردشگری اقتصاد را از اتکا به نقت خارج می‌کند و راه مقابله با تحریم است. 

وی خواستار تحویل به موقع برنامه‌های دستگاه‌های اداری شهرستان فومن به فرماندار این شهرستان شد و تصریح کرد: حضور و اسکان بیشتر مسافران موجب پایداری اقتصاد گیلان می‌شود. آذرپور فومن را شهرستانی با قدمت و مهمان‌پذیر زیادی بیان کرد و گفت: نقشه گردشگری و راه‌های فومن در اختیار گردشگران نوروزی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه فومن دارای فرهنگ غنی و تاریخی است، خاطرنشان کرد: متولیان فرهنگی فومن برنامه‌های فرهنگی را به منظور ماندگاری بیشتر مهمانان در این شهرستان اجرا کنند. این مسئول خواستار افزایش تابلوهای راهنما برای مسافران شد و خاطرنشان کرد: اماکن مذهبی برای فرائض دینی گردشگران محترم قبل و پس از اذان باز باشد.

آذرپور بررسی و نظارت بازار و نانوایی‌ها، واحدهای صنفی، رستوران‌ها و سوپرمارکت‌ها را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و متذکر شد: فراهم شدن امنیت برای گردشگر آرامش آن را در سفر به منطقه به دنبال دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار