شهرداری شیراز مکلف شد ظرف مدت سه ماه نسبت به درخواست و پیگیری ثبت روز میلاد و شهادت حضرت احمد ابن موسی (ع) در مناسبت های رسمی تقویمی کشور اقدام کرده و به شورای اسلامی شهر شیراز گزارش آن را ارسال کند.
کد خبر: ۱۰۲۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 21 February 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: در چهل و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد، طرح 2 فوریتی جمعی از اعضا در خصوص پیگیری ثبت روز میلاد و شهادت حضرت احمد ابن موسی (ع) در مناسبت های رسمی تقویمی کشور بررسی شد و به تصویب رشید.

بدین ترتیب، شهرداری شیراز مکلف شد ظرف مدت سه ماه نسبت به درخواست و پیگیری ثبت روز میلاد و شهادت حضرت احمد ابن موسی (ع) در مناسبت های رسمی تقویمی کشور اقدام کرده و به شورای اسلامی شهر شیراز گزارش آن را ارسال کند.

در این جلسه همچنین، لایحه 2 فوریتی در خصوص مشارکت شهرداری شیراز در برگزاری ششمین کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی با پرداخت سه میلیارد ریال به تصویب رسید و به شهرداری شیراز اجازه داده شد به منظور مشارکت در برگزاری کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی این مبلغ را از ردیف اعتباری با عنوان احداث پارک موزه دفاع مقدس به شرح برگزاری مراسم در مناسبته ای ملی، مذهبی و فرهنگی در بودجه مصوب سال 1400 اقدام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار