رئیس تشکل جوانان کمالشهر گفت: ترک فعل مسئولان در احداث بیمارستان کمالشهر باید مورد بررسی قرار گیرد و با متخلفین برخورد شود.
کد خبر: ۱۰۲۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ 19 February 2022

به گزارش «تابناک البرز» سید محمدرضا طباطبایی اظهار کرد: در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور بحث خدمات درمانی و پزشکی بیشتر به چشم آمد و ضعف این مطلب در مناطقی که فاقد بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی مناسب به منظور خدمات‌دهی به مردم بودند مشاهده شد.

وی در خصوص بیمارستان کمالشهر که در سال ۹۵ کلنگ‌زنی شد و هنوز به مرحله افتتاح نرسیده است، بیان کرد: این امر سوال در ذهن مردم ایجاد می‌کند، ترک فعلی که انجام شده است توسط کدام مسئول بوده و چرا با وی برخوردی صورت نگرفته است، چراکه تاکنون بیمارستان ۱۰ درصد پیشرفت داشته است.

رئیس تشکل جوانان کمالشهر تصریح کرد: در دو سال اخیر با شیوع بیماری کرونا تا رسیدن آمبولانس و انتقال بیمار به بیمارستان شاهد فوتی‌های فراوانی بودیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مکاتبات و پیگیری‌های مسئولان خیری برای ساخت بیمارستان کمالشهر اعلام همکاری کرد اما این موضوع به سرانجام مشخص و موعد مناسب نرسیده است.

طباطبایی متذکر شد: جای سوال دارد، مسئولان استان البرز نگاهشان به این منطقه کمالشهر چگونه است که از هرگونه رشد و توسعه در این منطقه جلوگیری می‌کنند و اهمیتی برای مردم کمالشهر قائل نیستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار