مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان از رشد 15 درصد ساماندهی سرویس های مدارس طی چند روز اخیر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳ 01 October 2015
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان از رشد 15 درصد ساماندهی سرویس های مدارس طی چند روز اخیر خبر داد.

به گزارش فارس؛مهرداد خورشیدوند با توجه بازگشایی مدارس و لزوم ساماندهی سرویس‌های مدارس، اظهار کرد: متقاضیان به دریافت برچسب سرویس مدارس هرچه سریعتر برای تشکیل پرونده به شرکت‌های حمل و نقل زیر نظر سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.

وی گفت: متقاضیان به دریافت برچسب سرویس مدارس می‌توانند به شرکت‌های 1828 در انتهای خیابان صدف، 1823 در میدان رسالت روبروی کلانتری و شلمچه واقع در بلوار خرمرودی ویژه آقایان و نیز شرکت 1820 مخصوص بانوان در چهارراه پاستور مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان با تاکید به همراه داشتن مدارک لازم برای تشکیل پرونده خاطرنشان کرد: این چهار شرکت در راستای ساماندهی سرویس‌های مدارس و کسب رضایتمندی مردم تشکیل شده است.

وی با اشاره نرخ‌گذاری جدید سرویس‎های مدارس بر اساس مصوبه شورای شهر، بیان کرد: نرخ کرایه‌ها بر اساس کیلومتر و ظرفیت خودرو تفاوت خواهد داشت.

خورشیدوند با اشاره به نرخ سرویس‌های مدارس در سال تحصیلی 94 تا 95، افزود: کرایه خودروی سواری با ظرفیت چهار نفر و طی مساحت دو کیلومتر 50 هزار و 400 تومان، خودروی ون با ظرفیت 10 نفر 43 هزار و 200 تومان و کرایه مینی‌بوس با ظرفیت مجاز ثبت شده در کارت 38 هزار و 800 تومان به ازای هر نفر در ماه تعیین شده است.

وی ادامه داد: نرخ کرایه‌ها با طی مساحت 1.2 تا 4 کیلومتر برای تاکسی 57 هزار و 600 تومان، برای خودروی ون 50 هزار و 400 تومان و برای مینی‌بوس 43 هزار و 200 تومان مصوب شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان نرخ کرایه‌ها با طی مساحت 1.4 کیلومتر تا 9 کیلومتر را بدین صورت شرح داد: تاکسی 72 هزار تومان، خودروی ون 57 هزار و 400 تومان و خودرو مینی‌بوس 50 هزار و 400 تومان خواهد بود.

وی با اشاره به طی مساحت هشت کیلومتر به بالا در جابجایی دانش‌آموزان از سوی رانندگان سرویس‌های مدارس گفت: نرخ تاکسی در این صورت 79 هزار و 200 تومان، خودروی ون 69 هزار و 100 تومان و مینی‌بوس 50 هزار و 400 تومان خواهد بود.

خورشیدوند از حضور اکیپ‌های بازرسی به صورت فعال در سطح شهر خبر داد و گفت: امسال پنج اکیپ بازرسی با همکاری پلیس راه به صورت فعال و ثابت در سطح شهر حضور خواهند داشت.

وی با اشاره پاسخگویی واحد رسیدگی به شکایات تاکسیرانی در خصوص اعتراضات شهروندان، افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص رفتار تاکسیرانان با شماره تلفن 32514242 در میان بگذارند.

وی با اشاره به پیگیری اجرای طرح ساماندهی سرویس‌های مدارس گفت: تاکنون 45 درصد از این سرویس‌ها زیر نظر شرکت‌های سازمان تاکسیرانی ساماندهی شده‌اند که این اقدام طی چند روز اخیر رشد 15 درصدی را داشته است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار