همزمان با سراسر ایران عزیز
ساعت ۱۱ صبح ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰، ارومیه مرکز آذربایجان غربی، ندای الله اکبر مردم انقلابی و پر شور و شعور سرزمین آذربایجان، دیار باکری‌ها و امینی ها، برای چهل و سومین سال متوالی در جشن پیروزی انقلاب، باردگیر غرور و ایمان مردم این خطه شهید پرور را به منصه ظهور رساند.
کد خبر: ۱۰۲۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰ 11 February 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، از  ساعت 11 صبح و بر اساس برنامه ریزی انجام شده و مسیرهای تعیین‌شده برای راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن در سراسر آذربایجان غربی و مرکز استان ارومیه، رژه خودرویی و موتوری شرکت کنندگان در جشن بزرگ پیروزی انقلاب آغاز شد. 

مردم شهید پرور استان نیز جلوه های بدیع و صحنه هایی مملو از مهربانی، عشق، ایمان، بصیرت، و ولایتمداری را به نمایش گذاشته اند. 

همه از هر سو خود را به مسیر راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن می رساند تا دوشادوش همشهریان و هم سنگران خود در جبهه حق علیه باطل حمایت و ایمان خود به نظام جمهوری اسلامی را به نمایش بگذارد. 

اینجا در شهر باکری ها و امینی ها و سرزمین 12 هزار لاله شهید، خون پاک شهیدان دفتر افتخارات انقلاب و نظام را امضا کرده است و این مردمان چون پاره تن خود از خاک ایران و چون مهری بر قلب از نام نظام و انقلاب دفاع و حراست می کنند. 

این راهپیمایی در مرکز استان، ارومیه میدان انقلاب، خیابان امام (ره)، میدان ولایت فقیه، خیابان شهید منتظری، میدان دفاع مقدس، بلوار رسالت و نهایتا مصلی امام خمینی (ره) ادامه خواهد داشت.

آئین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز 22 بهمن، پایان بخش مراسم یوم الله 22 بهمن در ارومیه خواهد بود که حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، آن را اقامه خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار