اداره هواشناسی مازندران وضعیت هوای استان تاروز یکشنبه 24 بهمن ماه را پیش بینی کرد که طبق این پیش بینی هوا تا 5شنبه صاف و لکه های ابر می باشد ولی روز جمعه همراه با بارش است.
کد خبر: ۱۰۲۷۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵ 08 February 2022

به گزارش تابناک مازندران، اداره هواشناسی مازندران وضعیت هوای استان تاروز یکشنبه 24 بهمن ماه را پیش بینی کرد که طبق این پیش بینی هوا تا 5شنبه صاف و لکه های ابر می باشد ولی روز جمعه همراه با بارش است.

وضعیت آب و هوا و دمای مازندران تا یکشنبه 24بهمن+عکس
 

بر اساس این گزارش ، در حال حاضر شهرهای ساری ، دشت ناز و گلوگاه با بیشینه دمای ۱۵ درجه سانتیگراد دیروز، گرمترین و بلده با کمینه دمای ۱۱ درجه زیر صفر صبح امروز سرد‌ترین نقطه استان گزارش شد.

نبی پور کارشناس هواشناسی اظهار داشت : براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی ، هوای استان از امروز تا پنج شنبه آفتابی همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.

او در ادامه گفت : بارش‌های پراکنده از پنج شنبه شب از غرب استان آغاز می‌شود و روز جمعه همه مازندران زیر چتر باران قرار خواهد گرفت بطوریکه این بارش‌ها در ارتفاعات بصورت برف است.

نبی پور با اشاره به اینکه میزان ناپایداری‌های جوی شنبه هفته آینده کاسته می‌شود افزود:

هوای استان مجدداً از بعدازظهر یکشنبه تا روز دو شنبه بارانی می‌شود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت : دریای خزر امروز موج متوسط و فردا موج کوتاه دارد و برای فعالیت‌های دریایی و صید و صیادی مناسب است. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار