مراسم افتتاح ۱۶ مرکز نیکوکاری کمیته امداد استان مرکزی همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور قائم مقام محترم کمیته امداد استان، معاون توسعه مشارکتهای مردمی ، جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲ 07 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، عدالت بهرامی ، قائم مقام کمیته امداد استان گفت:در حال حاضر تعداد ۳۰۸ مرکز نیکوکاری در سطح استان مرکزی فعال هستند وامروز ۱۶ مرکز نیکوکاری در سطح استان مرکزی فعالیت خود را آغاز کرد.
وی یادآورشد: از رویکردهای کمیته امداد این است که ساختار سازمانی خود را چابک کند و کار محرومین در قالب مراکز نیکوکاری به مردم واگذار شود.
وی افزود: در ۱۰ ماهه امسال ۱۰۳ مرکز نیکوکاری ایجاد شده است که این تعداد در ۱۰ ماهه سال گذشته ۷۲ مرکز بوده که در تعداد در سالجاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۱۴۳ درصد رشد داشته است.
بهرامی گفت: خدمات متنوعی از طریق مراکز نیکوکاری در بخش های مختلف با کمک خیران به نیازمندان ارائه می شود و مراکز نیکوکاری تمام ظرفیتهای محله را به خوبی می شناسد.
وی ادامه داد: تمامی مراکز نیکوکاری و خیریه ها در سامانه سخا(سامانه خیر و احسان) ساماندهی می شوند.
وی اظهار داشت: از عنایات و کمکهای تمام خیران ،اعضای هیئت عامل مراکز که در راه خدمت به محرومان تلاش می کنند قدردانی می کنم.
شاپور جلالی،معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان گفت:مراکز نیکوکاری خدمت محور هستند و هیئت عامل مراکز نیکوکاری مغز متفکر مراکز هستند که با تعامل موثر با اعضا و ترسیم اهداف بلند مدت و کوتاه مدت موفق تر خواهند بود.
وی افزود: هرچه بانکهای اطلاعاتی مراکز نیکوکاری از خیران،نیازمندان و شناخت نسبت به نیازمندیها کامل تر باشد عملکرد آنها موفق تر و انتقال نیازها به خیران بهتر انجام خواهد شد.
درپایان مراسم توسط قائم مقام کمیته امداد استان احکام هیئت های عامل مراکز نیکوکاری جدید ارائه شد.
در سراسر کشور به طور همزمان ۴۳۰ مرکز نیکوکاری با حضور ریاست و قائم مقام امداد کشور افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار