عضو شورای شهر مادوان : مردم این شهر آنقدر مورد بی مهری قرار گرفته اند که حضور استاندار یا معاون وی در میان خود را جشن خواهند گرفت.
کد خبر: ۱۰۲۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶ 06 February 2022

شاید برای بسیاری عجیب باشد اگر واقعیت شهر چسبیده به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را از نزدیک ببینند. شهری که اکنون قرار است به مرکز استان الحاق شود اما زیرساخت های شهری آن در حد و اندازه روستاهای دور افتاده هم نیست! واقعیتی که شورای شهر و شهردار را وادار کرد به رسانه ها پناه آورد!

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ولی الله شکوهی با اشاره به جایگاه و اهمیت رسانه ، گفت : ما امروز به شما رسانه ها پناه آورده ایم چرا که اکنون مردم مادوان غرق در مشکلات و بی توجهی مسئولین هستند.

شکوهی افزود : مردم در مادوان ارزوی یک متر فضای سبز را دارند شما اکنون هیچ جایی که مردم این شهر ساعاتی با خانواده خود در آن تفریح کنند ندارند.
وی ادامه داد : جوانان این شهر که حدود دو تا سه هزار نفر جمعیت را تشکیل می دهند و دارای مدارک دانشگاهی بالایی هم هستند برای اوقات فراغت حتی یک سالن و یک چمن مصنوعی ندارند.
شکوهی افزود : در حالی که در دورترین روستاها بهترین سالن ها و چمن های مصنوعی احداث شده است اما در مادوان حتی یک سالن ورزشی یا یک چمن مصنوعی وجود ندارد.
وی گفت : این شهر انبوهی از مشکلات را دارد اما مسئولین خصوصا مسئولین گذشته کمترین تلاشی را برای کمک به رفع مشکلات نداشته اند!

مادوان از دست مسئولین به رسانه ها پناه آورد / جشن مردم منتظر حضور استاندار!

عضو شورای شهر خطاب به مسئولین اظهار داشت : مشکلات مادوان را دریابید ! انتظار داریم که به این شهر توجه بیشتری داشته باشید!
شکوهی گفت : اگر روزی استاندار و معاون استاندار در مادوان حاضر شدند مردم ان روز را جشن می گیرند!
وی افزود : فاصله کم مادوان تا یاسوج باعث شده است که بیشتر به ما کم توجهی شود!
شکوهی ادامه داد : مادوان شهری است که کمترین مراکز خدمات دهی شهری را دارد و اگر این مشکلات حل شود ، بسیاری از مشکلات ترافیک شهر یاسوج حل خواهد شد چون حداقل ۳۰ درصد ترافیک شهر یاسوج را شهروندان مادوانی به خود اختصاص داده اند!
سخنگوی شورای شهر افزود : مادوان مانند شترمرغ است نه شهر است و نه روستا و مشکلات هر دو را دارد.
وی گفت : ما مختلف الحاق مادوان به یاسوج نیستیم اما الحاق نباید به گونه ای باشد که فقط هزینه های شهر را بالا ببرند و باز هم همان حاشیه شهر با مشکلات متعدد محسوب شود.
عضو شورای شهر ادامه داد : اعتبارات مادوان با بیش از ۳۰ هزار جمعیت به اندازه برخی شهرهای کوچک استان با زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت هم نیست و این شهر فقط نام شهر را یدک می کشد.
وی گفت : مادوان است یک شهرداری که باید پاسخگویی ضعف عملکردی همه دستگاه ها باشد. مردم اینجا گاز، برق، آب و هر مشکلی را که پیش می آید از شهرداری مطالبه می کنند!
شکوهی در پایان خطاب به مسئولین بیان کرد : شهر مادوان ورودی یاسوج از سمت اصفهان و چشم مرکز استان محسوب می شود و این همه مشکلات زیبنده آن نیست.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
ریشه مشکلات کشور تفکرات استبدادی و ضد مردمی است که تندروهای نظامی، زندگی دنیوی مردم را قربانی تحقق اندیشه های ناصواب خود در ایجاد حکومت جهانی کرده اند.در حکومت دینی مسئول واقعی، مردم اند نه حاکمیت. پس انتظار بهبود اوضاع را نداشته باشید و مردم برای رضای خدا و ورود بدون معطلی به بهشت، باید تمام سختیها و ظلمها را تحمل کنند و اگر مردند اجر شهید دارند! چون کلمه شهید شیرین و اغوا کننده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
خودباوران با استفاده از شیوه های خاص سیاست ایرانی و کسب پیروزیهای بزرگ در عرصه های جهانی و تبدیل شدن به ابر قدرت سیاسی جهان سبب شده تا ثروتهای ملی را بی وقفه و نجومی هدر دهند و بدون اینده نگری این سرزمین که درحال تبدیل شدن به ویرانه و خاکستر است، از هیچ فشاری بر مردم بانی قدرت خود دریغ نکنند و پای ظلم را هر روز بیشتر بر گلوی مردم فشار دهند. همانطور که مردم ایران با انهمه اخلاص اوایل انقلاب بواسطه ظلمهای حکومت ، از دین بیزار شده اند، جهان الوده به اسلام انحرافی ظلم گستر، با سرعت بیشتر از حد تصور از اسلام گریزان خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار