رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد از پیگیری ایجاد اتوکلاو مرکزی برای ایمن‌سازی پسماندهای عفونی مطب‌ها و مراکز درمانی کوچک در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰ 02 February 2022

«محسن ابوترابی» از اتمام بررسی فعالیت‌های اولویت‌دار کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد برای دوره چهار ساله شورا خبر داد و گفت: در جلسه این هفته که با حضور اعضای این کمیسیون، معاونین و کارشناسان حوزه خدمات شهری برگزار شد، موضوعات باقی مانده این کمیسیون در دوره چهار ساله مورد بررسی قرار گرفت.

وی از جمله موارد مطرح شده در این نشست را پیگیری ایجاد اتوکلاو مرکزی برای ایمن سازی پسماندهای عفونی مطب ها و مراکز درمانی کوچک، اجرای آزمایشی طرح تولید کود ورمی کمپوست از پسماند تر شهر یزد، ساماندهی و زیباسازی ورودی های شهر یزد، پیگیری تکمیل حلقه کمربند سبز شهر، راه اندازی اورژانس خدمات شهری و ایجاد مجموعه تفریحی، فرهنگی، زیارتی فدک در محل مجموعه جوی هرهر ذکر کرد.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری تصریح کرد: بررسی و اولویت بندی فعالیت‌های کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری برای دوره چهار ساله در جلسات مختلف این کمیسیون ارزیابی و جمع بندی و به معاونت خدمات شهری شهرداری جهت برنامه ریزی و اجرا ارسال شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار