دادستان دنا در جلسه تکریم فرماندار دنا با هشدار به مخلان نظم و امنیت گفت: نظم، امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز دستگاه قضایی است.
کد خبر: ۱۰۲۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵ 31 January 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، غریب‌پور دادستان دنا در جلسه تکریم فرماندار دنا خط قرمز دستگاه قضا را حفظ آرامش و امنیت مردم دانست.
دادستان دنا گفت:  پناهی فرماندار دنا در این مدتی که فرمانداری دنا را برعهده داشت توانست در عمل ثابت کند که امانتی که به دستش سپرده شده بود را توانست به خوبی نگهداری کند و با شجاعت و صداقتی که داشت برای گرفتن حق مردم و باز کردن گره مشکلات مردم هیچ گاه کوتاهی نکرد و شبانه روز به مردم خدمت کرد و الان نتیجه‌اش این شده است که همه مردم از رفتن پناهی نگران هستند.
وی گفت:‌ وقتی انسانی صداقت داشته باشد، از درد مردم خبر داشته باشد و برای رفع آن تلاش و کوشش کند و برای حل مشکلات مردم خستگی ناپذیر باشد و در بین مردم محبوب می‌ماند.
دادستان دنا اظهار داشت: پناهی در این مدت دو سال هر آن چه که در توان داشت در طبق اخلاص گذاشت و به مردم خدمت کرد در بحران کرونا سنگ تمام گذاشت، بحران آتش‌سوزی ها را با موفقیت مدیریت کرد و در بحران زلزله هم با صداقتی که داشت ساعت ۳ نیمه شب با صورتی پوشیده  چادر و آذوقه بین زلزله زدگان تقسیم می‌کرد، نگذاشت حق مردم شهرستان دنا ضایع شود ولی متاسفانه از سوی مسئولین به ایشان بی مهری شد چرا که ایشان فردی لایق و در خور این مردم بود پس انتظار داریم که از ایشان در یک پست مناسب تر و بهتر استفاده شود.
غریب‌پور گفت: گلایه ای که  از برخی رسانه ها دارم این است که با انتشار اخبار گوناگون مدیران را متهم می‌کنند به کم کاری و مثلا می‌گویند الان چند ماه از دولت رئیسی گذشته است ولی هنوز مدیران را عوض نکرده‌اند، یا گاها معاونان و مدیران کل در استان را زیر فشار می‌گذارند که چرا فلان مدیر اداره هنوز بر منصب قدرت نشسته است که باید بگویم این رویه خوبی نیست چرا که تمرکز لازم از مدیران گرفته می‌شود و باعث می‌شود تصمیم نادرست گرفته شود.
دادستان دنا عنوان کرد: متاسفانه در چند هفته اخیر در فضاهای مجازی کلیپ‌هایی در حال پخش شدن است که امنیت مردم را به خطر انداخته است چرا که برخی مـواقع باعث می شود جوانان ما اینها را الگو قرار دهند، چرا که الگوهای حاکم بر زندگی ما باعث شده است که جوانان ما زود رنج و احساسی و عصبی بار بیایند و متاسفانه یک اصلی که  بر زندگی آنها حاکم شده است و آن اصل تسویه حساب شخصی است و  افتخار کردن به آن است.
وی افزود: در این بین خانواده‌ها هم مسؤول هستند چون در خیابان می بینیم که جوان متولد ۷۵ قمه و زنجیر با خود حمل می‌کند، اصلا چه نیازی هست که جوانان ما چاقو و اسلحه با خودشان حمل کنند آیا اگر این افراد به زندان فرستاده شوند اصلاح خواهند شد خیر چون در زندان افراد دیگری هستند با جرم های گوناگون و همین باعث می شود که در زندان راه وروش های خلاف بیشتری را یاد بگیرند و تبدیل شوند به مجرم‌های شبکه ای و این زنگ هشداری است.
غریب پور خاطرنشان کرد: مردم از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی انتظار دارند که امنیت را برقرار کنیم و انتظار به حقی است و هم طبق قانون اگر درون خودروی شخصی چاقو و اسلحه کشف کنیم خودرو به پارکینگ منتقل خواهد شد و راننده هم پیگرد قضائی خواهد شد پس نیایید به این حرکات و حمل سلاح سرد ناامنی برای مردم ایجاد کنید چرا که دستگاه مقتدر قضا به شدت با این موضوع برخورد قاطع خواهد کرد چون خط قرمز دستگاه قضا و نیروی انتظامی حافظان نظم و امنیت، حفظ آرامش و امنیت مردم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار