سردار میرزایی با اشاره به این که قاچاق کالا نه تنها باعث بیکار شدن قشر جوان جامعه می شود .
کد خبر: ۱۰۲۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴ 28 January 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 07/11/1400 تقدیم حضورتان می گردد .
-----------------
کشف 78هزار لیتر سوخت قاچاق در نکا
فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 78هزار لیتر سوخت قاچاق با توقیف 3 دستگاه کامیون کشنده در شهرستان نکا خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی در تشریح این خبر بیان داشت: در اجرای طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پاسگاه انتظامی قره طغان شهرستان  نکا در حین گشت زنی به 3 دستگاه تانکر حامل سوخت مشکوک شدند.
فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: ماموران خودروی های مورد نظر را حین تردد در این شهرستان متوقف و در بازرسی از آنان 78 هزار لیتر گازوئیل، فاقد هر گونه مدارک لازم از شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی کشف کردند.
وی در ادامه، اظهار داشت: سوخت قاچاق کشف شده به شرکت ملی پخش فراورده های نفتی شهرستان تحویل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سردار میرزایی با اشاره به این که قاچاق کالا نه تنها باعث بیکار شدن قشر جوان جامعه می شود بلکه نوعی اقدام برای ضربه به اقتصاد و چرخه تولید کشور است، از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری داشته و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام دارند.
------------------------
کشف 20 کیلو گرم تریاک از سوداگران مرگ در گلوگاه
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از کشف 20 کیلوگرم تراک و انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان گلوگاه خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ علیرضا ثقفی در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان گلوگاه با خبر شدند.
وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی، اعضای باند تهیه و توزیع موادمخدر که در شهرستان گلوگاه اقدام به قاچاق و توزیع موادمخدر می کردند، شناسایی شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران تصریح کرد: در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، خودرو متهمان متوقف و در بازرسی از آن20 کیلوگرم تریاک کشف شد.
وی از دستگیری 3 متهم از اعضای باند موادمخدر خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
سرهنگ ثقفی در پایان خاطرنشان کرد: تلفن110 پليس به صورت شبانه روزي آماده دريافت گزارش هاي مردمي در رابطه با فعاليت هاي مجرمانه سوداگران مرگ و قاچاقچيان مواد مخدر است.
-------------------
دستگیری 3 سارق حین خفت گیری از رانندگان در بابل
فرمانده انتظامی بابل از دستگیری 3 سارق حین خفت گیری از رانندگان خودرو در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرگزاری پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدزمان شالیکار ضمن بیان این خبر گفت: عوامل پاسگاه گتاب این فرماندهی در حین گشت زنی، 3نفر زورگیر را که مشغول خفت گیری و سرقت داخل خودرو از راننده یک دستگاه سواری پراید بودند را مشاهده کردند.
وی در ادامه افزود: ماموران پس از بررسي میدانی سارقان را شناسايي و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به اینکه در استعلام های صورت گرفته سارقان بیش از20 فقره سابقه کیفری در پرونده خود دارند، تصریح کرد: در بازجوئي هاي به عمل آمده سارقان با مشاهده ادله و مستندات پليسي لب به اعتراف گشودند.
سرهنگ شالیکار در پایان از شهروندان خواست تا هرگونه موارد مشکوک را به پلیس110 اطلاع دهند.
-----------------
كشف 12 تن مواد غذایی احتکاری در قائم شهر
فرمانده انتظامی قائم شهر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان موفق به کشف 12 تن مواد غذایی احتکاری در بازرسی از یک انبار در آن شهرستان شدند 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ مهدی خادمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان از دپو مقادیر زیادی مواد غذایی احتكاری توسط فردی سودجو در یک انبار باخبر شدند.
وی افزود: ماموران این فرماندهی پس از بررسی صحت خبر با هماهنگی قضائی به همراه نمایندگانی از اداره بهداشت شهرستان وارد عمل شدند و در بازرسی از این انبار 11تن خرما و یک تن آجیل و خشکبار کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر با بيان اينكه ارزش مواد غذایی احتكاری 5 میلیارد ريال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: با هماهنگی قضائی انبار مذکور پلمب و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.
سرهنگ خادمی با تشكر از همكاري خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك در زمينه احتكار كالا موارد را به مركز فوريت هاي پليسي110 اطلاع دهند.
-------------------
توقیف موتورسنگین 1000 سی سی قاچاق در بابلسر
فرمانده انتظامی بابلسر از توقیف موتورسنگین خارجی قاچاق 5 میلیاردی در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین زارع در تشریح این خبر، اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم شهروندان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی، افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس آگاهی شهرستان یک موتورسیکلت سنگین خارجی 1000 سی سی هوندا و فاقد مدارک قانونی را شناسایی و متوقف کردند.
وی ارزش این موتورسیکلت توقیف شده را براساس نظر کارشناسان 5 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: ماموران انتظامی موتورسیکلت را به پارکینگ انتقال و راکب موتورسیکلت نیز پس از دستگیری به مرجع قضائی معرفی کردند.
سرهنگ زارع در پایان تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده اینگونه موارد در کمترین زمان ممکن موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند.
------------------
دستگیری 2 راننده تریلی کلاهبردار در چالوس
فرمانده انتظامی چالوس از دستگیری 2 راننده تریلی کلاهبردار و توقیف دو دستگاه تریلی با بار میلگرد در آن شهرستان خبر داد 
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ علی اکبر خسروی در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی شکایت احدی از شهروندان چالوسی مبنی بر اینکه بار میلگرد ارسالی برای وی از کارخانه از هر تریلی 5 تن کسری بار دارد، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی بعمل آمده توسط ماموران پلیس آگاهی مشخص شد در زیر پلاک نصب شده روی تریلی پلاکی دیگری نصب شده است و پلاک نصب شده بر روی یکی از تریلی ها با پلاک داخل بارنامه مطابقت ندارد که در بازرسی از تریلی ها 3 پلاک دیگر که یک پلاک جعلی و دست نویس بود، کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: رانندگان تریلی، بار میلگرد را از کارخانه با برحسب مقدار سفارش داده شده تحویل می گرفتند و سپس خودروها را به کارگاهی در شهر اسلامشهر می بردند  و پس از کم کردن میلگردها ما بقی بار را به تریلی دیگری منتقل می کردند.
خسروی ادامه داد: رانندگان تریلی جک فلزی به وزن 4 هزار و500 کیلوگرم در انتهای تریلی بین دولاستیک تعبیه و جاساز کرده بودند و از آنطریق میله گرد ها را به سرقت می بردند.
سرهنگ خسروی خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران در همان لحظات اولیه تریلی ها توقیف و رانندگان دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شدند.
----------------
دستگیری سارق منزل با اموال سرقتی در نور
فرمانده انتظامي شهرستان نور از شناسايي و دستگيري سارق منزل در حین سرقت در شهرستان ساری خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ علی داداش تبار در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری رویان در حین گشت زنی فردی را که در حال حمل یک کیسه اموال سرقتی از منازل بود را شناسایی کردند.
وی افزود: سارق به محض مشاهده ماموران قصد متواری شدن از محل را داشت که با هوشیاری ماموران در اقدامی عملیاتی دستگیر شد.
فرمانده انتظامي شهرستان نور خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به 4 فقره سرقت در یک ماه کذشته اعتراف کرد.
سرهنگ داداش تبار اظهار داشت: متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و موضوع در دست بررسي است.
#خبرنگارخیرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار