طرح ساماندهی اتوبوس های بین شهری در اردبیل به اجرا در می آید.
کد خبر: ۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۹ 26 January 2015
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل ، سرهنگ حجت فتاحی در بازدید میدانی از مراحل عملیات ساماندهی اتوبوس های بین شهری در محل میدان شهید خلبان جدی اردبیل افزود: بحث توقف اتوبوس ها در میادین خروجی شهر برای مسافرگیری خارج از پایانه مسافربری از معضلات عمده ترافیکی اردبیل در چند سال اخیر بود.

وی با اشاره به اجرای طرح های مختلف در دوره های گذشته با هدف مقابله با این معضل گفت: بنا به دلایلی از جمله حالت جزیره ای داشتن عملکردها و تصمیم ها این اقدامات در گذشته منتج به نتیجه نمی شد لذا هم اکنون و با هدف رفع کامل و همیشگی این معضل مدیران دستگاه های اجرایی و مسوول وارد عمل شده اند تا با ایجاد زمینه همکاری تنگاتنگ بین دستگاه ها بتوانند این معضل را برای همیشه مرتفع کنند.

وی به آغاز طرح ساماندهی اتوبوس ها از 21 دی ماه اشاره کرد و افزود: با هدف عملیاتی شدن طرح ساماندهی حرکت اتوبوس های بین شهری از پایانه مسافربری اردبیل جلسات و کارگروه های متعددی تشکیل و بر عملیاتی شدن برخی اقدامات تاکید شد.

وی اظهار کرد: با تخلف رانندگان و هم مالکان اتوبوس ها و شرکت های مسافربری مربوطه برخورد قانونی می شود.

وی افزود: اگر راننده اتوبوسی در میادین خروجی شهر به قصد مسافرگیری توقف کند برای بار اول از سوی گروه تلفیقی به مدت 10 روز ، برای بار دوم به مدت 20 روز و برای بار سوم به مدت 30 روز لغو سرویس می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار