عباس امینی زاده شهردار بندرعباس از ایجاد 8 زمین ورزشی والیبال ساحلی و همچنین یک زمین هندبال ساحلی در این شهر طی آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳ 28 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، عباس امینی‌زاده در دیدار با رییس فدراسیون هندبال کشور و مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان اظهار کرد: شهرداری بندرعباس این آمادگی را دارد تا هر کاری که موجب رونق‌بخشی به ورزش استان می‌شود را انجام دهد.
 
وی با تأکید بر اینکه همه ما باید به دنبال پیشرفت ورزش استان باشیم، افزود: شهرداری بندرعباس همواره خود را به عنوان خدمتگزار، در کنار دستگاه ورزش و جوانان می‌بیند.
 
شهردار بندرعباس با اشاره به پیشرفت هندبال در استان هرمزگان، بیان کرد: این آمادگی را داریم هر کاری که از مجموعه شهرداری بندرعباس در توان دارد، برای پیشرفت این ورزش انجام دهد.
 
امینی‌زاده با بیان اینکه از دو سال قبل برای توسعه ورزش‌های ساحلی اقدامات وسیعی انجام داده‌ایم، بیان کرد: این موضوع هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری برای آینده جوانان ورزشکار هرمزگانی است و با توجه به استقبال وسیع جوانان در ورزش‌های ساحلی این اقدام سبب استقبال آنان شده است.
 
وی با اشاره به اینکه در بحث میزبانی مسابقات آسیایی هر وظیفه‌ای که بر دوش شهرداری بندرعباس گذاشته شود با کمال میل استقبال می‌کنیم، اضافه کرد: باید دید خود را در بحث ورزش به فرا استانی تبدیل کنیم و به فکر منافع ملی باشیم و امیدواریم روزی هرمزگان و شهر بندرعباس به مرکز ورزش‌های ساحلی کشور تبدیل شود.
 
شهردار بندرعباس در پایان از برنامه‌ریزی برای ایجاد هشت زمین والیبال ساحلی و یک زمین هندبال ساحلی در آینده‌ای نزدیک در شهر بندرعباس خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار