رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری دو نفر از عاملان سرقت به عنف طلاجات از بانوی مسن اراكي و کشف اموال سرقتی از سارقان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷ 13 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ"کامیار چهری" افزود: در پي وقوع یک فقره سرقت به عنف طلاجات از بانوی مسنی در شهرستان اراک، بلافاصله موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان مرکزی قرار گرفت.
اين مقام انتظامي یادآور شد: با اقدامات دقيق و کارشناسي و در نتيجه بررسي هاي به عمل آمده از این بانوی مسن، مشخص شد که او پس از خوردن آش نذری که زن همسایه برایش آورده احساس خواب آلودگی کرده و بعد از آن مردی جوان وارد منزلش شده و با بستن دست و پاهایش طلاهاي او را به سرقت برده و متواري شده است.
وی با اشاره به شناسايي و فرا خواندن زنی که آش نذری برای زن مسن آورده و بیشترین ارتباط و رفت و آمد را قبل از وقوع جرم با او داشته است افزود: اين زن در ابتدا از موضوع اظهار بی اطلاعی می کرد که سرانجام پس از مشاهده مستندات قانوني کارآگاهان، به طرح ریزی نقشه قتل اعتراف و بیان کرد که از مدت ها قبل با همسایه اش که زنی مسن و تنها بوده ارتباط صميمانه گرفته و از مقدار طلاجات او نیز خبر داشته و به همین دلیل با مشارکت يكي از بستگانش، نقشه سرقت طلاجات او را طراحی کرده و با دادن آش نذری به زن مسن و باز گذاشتن درب منزلش درهنگام خروج، فرصت را برای عملی کردن نقشه سرقت فراهم ساخته است.
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی اظهار داشت: دیگر همدست سارق كه مردي ۳۴ ساله بود نيز یس از شناسایی و دستگیری به سرقت معترف و تمامی طلاجات سرقتی از او کشف و به مالباخته بازگشت داده شد.
سرهنگ چهری با تأکید بر نگهداري جواهرات و دیگر اشیاء قیمتی در صندوق امانات بانك ها و یا دیگر مکان های مناسب از سوی شهروندان افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار