در نشست خبری با استاندار قم مطرح شد؛
استاندار قم در ادامه پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: پیشنهاداتی مبنی بر ادامه دادن آن تا فرودگاه قم و پردیسان مطرح شده که در دست بررسی است.
کد خبر: ۱۰۲۱۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴ 10 January 2022

به گزارش تابناک قم، سید محمد تقی شاهچراغی، استناندار قم در نشست خبری تشریح مصوبات سفر رئیس جمهور به قم که یکشنبه 19دی ماه در سالن کرامت استانداری قم تشکیل شد گفت: سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان قم ۱۵۸ مصوبه داشت که تخصیص ۱۸۰۰ میلیارد تومان به استان قم در بودجه سال آینده و سال ۱۴۰۲ در آن به تصویب رسیده است.

استاندار افزود: تصویب ۱۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در زمینه اشتغال، کسب و کار و مشارکت اقتصادی، ۲۲ و نیم میلیون دلار اعتبار ارزی برای سرمایه گذاری در قم برای احداث واحد تولیدی چادر مشکی در این سفر مصوب شد.

میراث دولت های قبل در قم تعین تکلیف شدند| دولت سیزدهم وعده طولانی نمیدهد

شاهچراغی در ادامه سخنان خود گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور مصوب شد تا وضعیت فرودگاه قم و سایر پروژه های دولت های قبل تعین تکلیف شود.

فرودگاه دچار‌مشکلات حقوقی بوده که با پیگیری ها مشکلات قضایی و حقوقی آن رفع شده و کارگروه ویژه ای در تلاش تحقق امکانات مورد نیاز آن است.

استاندار قم ادامه داد: در زمینه مترو مقرر شد با مشارکت وزارت کشور و رفع نیاز‌ها این طرح در قم به بهره برداری برسد.

منوریل تا فرودگاه قم ادامه پیدا می کند؟

استاندار قم در ادامه پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت:

منوریل توسط کارگروه ویژه ای تا ۶ ماه آینده تعین تکلیف می شود همچنین پیشنهاداتی مبنی بر ادامه دادن آن تا فرودگاه قم و پردیسان مطرح شده که در دست بررسی است.

اقدامی مبنی بر جمع آوری نیست و در تلاش برای راه اندازی آن می باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار