بی شک سخن بزرگواری در بخش هایی درست و نشان از نظارت سیاسیون بر گفتار و رفتار مسئولین است اما نکته ای که در این بین مهم است سخنان استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای برنامه ریزی استان است .
کد خبر: ۱۰۲۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۳ 10 January 2022

در سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد ، یکی از مهمترین پروژه های مورد بازدید آیت الله رئیسی سد تنگ سرخ بود . سدی که مدتی است به شدت مورد توجه رسانه ها ، سیاسیون و فضای مجازی قرار گرفته و مخالفان و موفقان به شدت در مورد آن سخن می گویند .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید علی محمد بزرگواری که اخیر یادداشت های خود را تحت عنوان" ستاد اطلاع رسانی و حفظ و نشر آثار سید علی محمد بزرگواری"  منتشر می کند ، در آخرین مورد خطاب به رئیس جمهور نوشته است : جناب رئیس جمهور محترم در سفر استانی وعده دادید و تصویب کردید که برای تکمیل و اتمام سد تنگ سرخ بیش از 1000 میلیارد تومان تخصیص دهید ولی در بودجه 1401 فقط 50 میلیارد تومان طبق روال معمول بودجه ریزی قرار گرفته است .
در ادامه یادداشت آمده است : وعده دادید و تصویب کردید برای اتمام جاده ملی پاتاوه – دهدشت 500 میلیارد تومان قرار دهید ولی فقط 50 میلیارد تومان قرار گرفته و ده ها پروژه را تعطیل و یا بودجه آن ها را به صفر رسانده اید به فرموده مقام معظم رهبری امروز 19/10/1400 به مردم استان پاسخ دهید .
سوال بزرگواری در دو بخش مطرح است که بخشی مربوط به معمای وعده تکمیل دو پروژه سد تنگ سرخ و جاده پاتاوه به دهدشت و دیگر پروژه ها است و بخشی هم مطالبه گری سیاسی در خصوص لزوم صداقت مسئولین در پاسخ به مردم ! که البته شاید پاسخ هر دو معما به روشن شدن بیشتر موضوع در سخنان مسئولین استان خصوصا استاندار بر می گردد.
بی شک سخن بزرگواری در بخش هایی درست و نشان از نظارت سیاسیون بر گفتار و رفتار مسئولین است اما نکته ای که در این بین مهم است سخنان استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای برنامه ریزی استان است . جایی که احمدزاده در توضیح و تشریح نتایج سفرهای خود به تهران و دیدار با وزرا به آن اشاره کرد و تاکید داشت که همه مدیران و فرمانداران ، وزرا و منابع در اختیار آن ها را دست کم نگیرند و خود را محدود به ارقام بودجه نکنند ! چرا که وزرا دست بازی برای کمک به پروژه ها دارند . احمدزاده تاکیدا موضوع سد تنگ سرخ را مطرح کرد و گفت در دیدار خود با وزیر نیرو مجددا وی تضمین تزریق اعتبار ، پایان و آبگیری سد در سال آینده را داده است .
اما نکته مهمی که در این بین وجود دارد بخش دیگری از سخنان استاندار است که نشان دهنده میزان جربزه و همت مدیران و نمایندگان استان است که اگر این افراد بتوانند پیگیر مشکلات در تهران و نزد دولتمردان باشند بی شک دغدغه دلسوزانی مانند بزرگواری برطرف خواهد شد . استاندار در شورای برنامه ریزی تاکید داشت که هم مدیران با استفاده از ظرفیت نمایندگان مشکلات خود را مصرانه از وزرا پیگیر باشند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار