مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهری کرمانشاه از آغاز بکار اولین شب بازار کرمانشاه با عنوان ((شب‌بازار میدان آزادی)) خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ 28 September 2015
مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهری کرمانشاه از آغاز بکار اولین شب بازار کرمانشاه با عنوان "شب‌بازار میدان آزادی" خبر داد.

رضا قاسمی‌فر اظهار کرد: اولین شب بازار بزرگ کرمانشاه در محل میدان آزادی کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این شب بازار از 15 مهر ماه فعالیت خود را آغاز می‌کند، یادآوری کرد: ساعت کار این شب بازار نیز هر شب از 20 و 30 تا حدود 24 شب است.

مدیر عامل سازمان میادین و مشاغل شهری کرمانشاه محل دقیق این شب بازار را محدوده اطراف مجتمع "میلاد" اعلام کرد و گفت: این محل حدود 10 هزار مترمربع مساحت دارد و برای همه دستفروشان جا دارد.

قاسمی‌فر با اشاره به اینکه این محل با یک بنر بزرگ برای مردم مشخص خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این ساعت شب تردد در محدوده میدان آزادی کم‌تر می‌شود و شرایط برای استقرار دستفروشان و خرید مردم فراهم می‌گردد.

به گفته این مسئول، دستفروشانی که در این محل فعالیت دارند شناسایی شده‌اند و افراد مشخصی هستند و از همین رو امکان نظارت بر فعالیت آنها نیز بیشتر است.

مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهری کرمانشاه تاکید کرد: چون این محل موقت است و تنها شب‌ها فعالیت دارد، غرفه‌ برای آن در نظر گرفته نشده است.

وی هدف از راه‌اندازی این شب‌بازار را جلوگیری از دستفروشی در خیابانها در ساعات شلوغی روز عنوان کرد که باعث سد معبر و ایجاد مشکل برای مردم می‌شود.

قاسمی‌فر با بیان اینکه روز بازارهایی نیز در هفت روز هفته در نقاط مختلف و مشخص سطح شهر برقرار است، افزود: شب‌بازار نیز برای فعالیت بهتر و راحت‌تر دستفروشان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهری کرمانشاه در خصوص ایجاد شب بازار در نقاط دیگر شهر کرمانشاه نیز افزود: باید دید این شب بازار مورد استقبال قرار می‌گیرد یا نه، و بعد مکان‌های مناسب دیگری را شناسایی و مشخص کنیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار