معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: این استان در بین استان های مختلف کشور رتبه سوم پوشش واکسن کرونا را کسب کرد.
کد خبر: ۱۰۲۱۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳ 08 January 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا ، سید جواد هاشمی روز شنبه در نشست استانی ستاد مقابله با ویروس کرونا در یاسوج اظهار داشت: همچنان برای افزایش ایمنی مردم استان در مقابل ویروس کرونا مستلزم تکمیل چرخه دُز سوم واکسن کرونا  هستیم.
وی از مردم استان خواست هر چه سریع تر برای تزریق دُز سوم واکسن خود به مراکز بهداشتی مراجعه کنند و این چرخه را تکمیل کنند.
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: واکسن به اندازه کافی در استان وجود دارد و دانشگاه موظف به ایجاد زیرساخت های مناسب برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا در استان است.
هاشمی عنوان کرد : استفاده از ماسک در استان کاهش داشته و عادی انگاری در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی افزایش یافته که نگران کننده است.
وی ابراز داشت: تاکنون ۴۰۰ نفر در سراسر استان های مختلف کشور به ویروس امیکرون مبتلا شده اند و تاکنون مورد مشکوکی در استان مشاهده نشده است.
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تمامی مصوبات این نشست لازم الاجرا هستند و علاوه بر آن باید بر روند اجرای ان ها نظارت کافی صورت گیرد.
هاشمی تاکید کرد: دانشگاه ها و مدارسی که کلاس های آن ها حضوری بوده است تمامی امتحانات آن ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: هیچ مانعی برای بازگشایی مدارس و آزمون های حضوری در استان وجود ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار