رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز مشهد با اشاره به فراوانی گوشت در سطح شهر مشهد، گفت: نیازی به واردات گوشت قرمز نداریم.
کد خبر: ۱۰۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳ 28 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی احمد احدی امروز در گفت‌وگو با فارس در ارتباط با وضعیت گوشت قرمز در بازار، اظهار کرد: با وجود اینکه چند روزی از عید قربان گذشته و مردم خرید بسیاری انجام داده‌اند اما گوشت قرمز همچنان به میزان کافی در فروشگاه‌های سطح شهر موجود است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت مشهد به قیمت گوشت در بازار اشاره کرد و بیان داشت: لاشه نرینه معمولی کیلویی 26 هزار و 500 تا 27 هزار تومان و ران بره بدون دنبه 29 تا 30 هزار تومان است.

احدی افزود: قیمت سردست 29 هزار تومان، گوساله درجه یک 32 هزار تومان و گوشت گاوی کیلویی 27 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز مشهد به فراوانی گوشت قرمز در بازار اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به فراوانی میزان گوشت قرمز در بازار و سطح فروشگاه‌ها و مغازه‌ها ما هیچگونه احتیاجی به واردات گوشت قرمز نداریم.

احدی در ارتباط با صادرات گوشت، تصریح کرد: صادرات گوشت قرمز به شهرها و استان‌های دیگر انجام نمی‌شود و تنها گوسفند زنده صادر می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت مشهد با اشاره به وضعیت بازار گوشت، عنوان کرد: همزمان با عید سعید قربان و به علت استقبال شدید مردم برای خرید و کشتار گوشت، بازار گوشت قرمز رونق بسیاری پیدا کرد اما پس از چند روز از عید قربان بازار با مقداری رکود اقتصادی مواجه شد.

وی اضافه کرد: این رکود اقتصادی پابرجا نمی‌ماند و نزدیک عید سعید غدیر مجدد بازار به وضعیت عادی بازمی‌گردد و استقبال مردم برای خرید گوشت قرمز افزایش می‌یابد.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز مشهد در ارتباط با میزان توزیع گوشت در شهر مشهد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه هیچ مشکلی برای تأمین گوشت قرمز در بازار وجود ندارد و گوشت به میزان کافی در سطح شهر موجود است.

احدی یادآور شد: قیمت گوشت قرمز در بازار ثابت است و هیچگونه افزایش و کاهش قیمتی نسبت به روز عید قربان نداشته‌است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار