مدیر کل ثبت احوال کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت:تاكنون برای يک ميليون و ۳۶۲ هزار نفر از شهروندان استان کرمانشاه كارت ملی هوشمند صادر شده است و از اين تعداد يک ميليون و ۳۲۷ هزار کارت تحويل داده شده است.
کد خبر: ۱۰۲۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ 04 January 2022

صادق خدادادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص مزیت های کارت ملی هوشمند اظهار کرد: در كارت ملی هوشمند، تمامی اطلاعات مرتبط با افراد از جمله اثر انگشت شخص در تراشه ی پیوست کارت ثبت شده است.

وي افزود: کارت ملی هوشمند دارای امکانات متعددی است که تاکنون زیرساخت فعال سازی و بهره برداری از تمامی امکانات فراهم نشده است.

مدیر کل ثبت احوال استان کرمانشاه با بیان اینکه كارت ملی هوشمند از ۳ مزیت اصلی برخوردار است تصریح کرد : شناسايی، تصديق هويت و امضای ديجيتال از کاربردهای اساسی کارت ملی هوشمند است که می توان تمامی این کاربردها را در کنار یکدیگر و بر روی یک کارت انجام داد.

وی خاطر نشان کرد: در استان کرمانشاه یک میلیون و ۶۵٠ هزار نفر افراد بالای ۱۵ سال و واجد شرايط دريافت کارت ملی هوشمند وجود دارد كه تا پايان آذر ماه سال جاری حدودا يک ميليون و ۵۷۸ هزار نفر یعنی حدود ۹۵/۶ درصد از واجدين شرایط، درخواست خود را تکمیل کرده اند.

خدادادی بیان کرد: تاكنون برای يک ميليون و ۳۶۲ هزار نفر كارت صادر شده است و از اين تعداد يک ميليون و ۳۲۷ هزار کارت تحويل داده شده است و حدود ٣٥ هزار كارت در دفاتر پيشخوان هستند كه تاکنون هم استانی ها برای تحويل کارت مراجعه نکردند.

وی در پایان گفت: از سال ۱۳۹۲ تاکنون صدور کارت ملی هوشمند جز مهم ترین وظایف ثبت احوال و مهم ترين سند صادره توسط ثبت احوال است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار