ذوب‌آهن در شب درخشش میلاد جهانی از سد فجرسپاسی گذشت و به دومین پیروزی متوالی خود دست پیدا کرد.
کد خبر: ۱۰۲۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 04 January 2022

تابناک فارس به نقل از ایلنا: تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و فجرسپاسی شیراز در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم میزبان با ۲ گل به برتری رسید.

میلاد جهانی ستاره این مسابقه بود. او ابتدا در دقیقه ۳۹ پاس محمد خدابنده‌لو را در موقعیت تک به تک به گل نخست تیمش تبدیل کرد اما این پایان درخشش او نبود. هافبک سابق صنعت نفت آبادان در دقیقه ۶۵ با شلیک زیبا و تماشاییِ پای چپ از پشت محوطه جریمه هم فاصله را افزایش داد و هم تیمش را بابت رسیدن به پیروزی خیال‌جمع کرد.

شاگردان مهدی تارتار با تجربه دومین برد متوالی به طور کامل از بحران خارج شدند و با ۱۷ امتیاز به رده نهم جدول رده‌بندی صعود کردند. در سوی مقابل اما فجرسپاسی در بحران باقی ماند. آنها برای هشتمین هفته متوالی در لیگ و نهمین دیدار رسمی در رسیدن به برد ناکام ماندند تا با ۱۱ امتیاز به رده چهاردهم جدول رده‌بندی سقوط کنند و تنها ۲ تیم را پایین‌ خود ببینند. تیم اصغر کلانتری در هشت هفته اخیر تنها یک گل به ثمر رسانده و در ۶ بازی رسمی گذشته خود موفق به زدن گل نشده است.

ترکیب ابتدایی ذوب‌آهن:

حبیب فرعباسی، سجاد دانایی، محمد خدابندلو، رضا خالقی‌فر، میلاد جهانی، آرمان قاسمی، محمد سلطانی مهر، پویا پورعلی، سیدمحمد قریشی، حامد نورمحمدی، مسعود ابراهیم زاده.

ترکیب ابتدایی فجرسپاسی:

ایمان صادقی، محمدعرفان معصومی، سعید زارع، میلاد احمدی، شهرام گودرزی، محمد قنبری، علی ملایی، محمدرضا خدری، سجاد عبدویی، احمدرضا زنده‌روح، محمد زینالی.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار