ویژه برنامه دومین سالگرد شهادت سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی در استان تهران اعلام شد.
کد خبر: ۱۰۱۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸ 02 January 2022

به گزارش تابناک تهران، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم دومین سالگرد سردار دلها و مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، در قالب همایش و بزرگداشت، در شهرستان های استان و شهرتهران پیش بینی شده که تعدادی از آنها اجرا و باقیمانده هم اجرا خواهد شد.
حجت الاسلام سید محسن محمودی افزود: در حوزه فضای مجازی نیز کارهای بسیار ارزشمندی در حال انجام است که تولید محتوا و ترویج و تبیین وصیت نامه شهید سلیمانی یکی از این برنامه های است.
وی اضافه کرد: محتواهای فضای مجازی باید بسیار پر بار باشد تا نسل جوان و نسل حاضر به ارزش کار این شهید والامقام پی ببرند و با آن آشنا شوند، هر چند که امروز در جامعه و فضای مجازی شاهد ارتباط جوانان با حاج قاسم و محور مقاومت هستیم .
محمودی افزود: در شهر تهران روز دوشنبه هفته جاری ، ویژه برنامه ای در مصلی تهران در ساعت 14و 30دقیقه شروع خواهد شد که در آن علاوه بر برنامه های متنوع ذاکرین اهل بیت ایرانی و عراقی، به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
وی گفت: سخنران این مراسم ریاست محترم جهموری حجت الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی خواهند بود که شرکت کنندگان می توانند از بیانات این عزیز بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار