جانشین حج و زیارت استان اردبیل:
پیرجباری بیان کرد: بایرامعلی بخته، مالک دهقان خیاوی، فراحم نوری نوران و بلال اسلامیان چهار نفری بودند که در حادثه منا جان باخته و شناسایی شده‌ بودند که با شناسایی عروجعلی برازنده تعداد کشته‌شدگان این فاجعه در استان اردبیل به 5 نفر رسید.
کد خبر: ۱۰۱۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷ 28 September 2015

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ناصر پیرجباری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیلاظهار داشت: عروجعلی برازنده که در قالب کاروان شماره 10003 در حادثه اخیر منا جزو مفقودشدگان بود، شناسایی و اسم وی نیز به عنوان جان‌باختگان این حادثه اعلام شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در واقعه اخیری که در منا رخ داد تعداد 4 نفر از زائران اردبیلی جان باخته و 8 نفر نیز مفقود بودند که با شناسایی عروجعلی برازنده به عنوان پنجمین جان باخته این حادثه، شمار حجاج کشته شدگان استان اردبیل افزایش یافت.

جانشین حج و زیارت استان اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم تا با پیگیری‌های لازم در زمینه وضعیت سایر مفقودشدگان نیز اطلاعات دقیق و درستی به دست آورده و به مردم استان و خانواده‌های آنها اعلام کنیم که در این زمینه به محض اطلاع از وضعیت این 7 نفر اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود.

پیرجباری بیان کرد: بایرامعلی بخته، مالک دهقان خیاوی، فراحم نوری نوران و بلال اسلامیان چهار نفری بودند که در حادثه منا جان باخته و شناسایی شده‌ بودند که با شناسایی عروجعلی برازنده تعداد کشته‌شدگان این فاجعه در استان اردبیل به 5 نفر رسید.

وی افزود: هنوز در مورد وضعیت 7 نفر دیگر کاروان زائران ایرانی شامل نوح علی قاسمی، منصور کشفی، احمد ستوده، محبوب صمدیان،، صاحبعلی قربانی، بالا اوغلان برگستان و موسی افغانی اصل اطلاعاتی به دست نیامده که در صورت کسب اطلاعات بیشتر این موارد اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رسول حاجی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
بیانیه خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اردبیل :
اِنا لله وَاِنا اِلَیهِ راجِعُون
واقعۀ خون بار و تأثر برانگیز منا و كشته شدن بیش از هزار مسلمان در سرزمین وحی، بار دیگر ماهیت شیطانی دولت آل سعود و خباثت وهابیت صهیونیستی را به تصویر كشید. این بار آل سعود در عید سعید قربان، حاجیان مسلمان را به قربانگاه جهل و بی كفایتی خود كشید و به مسمانان جهان ثابت كرد كه آنقدر درگیر تغذیۀ تسلیحاتی و تبلیغاتی نیروهای تكفیری و داعش است كه فرصت و كفایت ادارۀ حرمین شریفین را ندارد.
ان شاءالله به حول و قوۀ الهی، به زودی آل سعود تاوان جنایت های خود، خاصّه رنگین كردن حرم امن الهی به خون حاجیان بی گناه را با سقوط خود پس خواهد داد؛ تا تنها مانع وحدت جهان اسلام معدوم شود.
خانه کاریکاتور حوزه هنری استان ، فاجعۀ جان باختن جمع كثیری از زائران بیت الله الحرام، به ویژه هموطنان عزیزمان را در سرزمین وحی به پیشگاه حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) و نیز مقام معظم رهبری، خانواده های معظم حاجیان شهید و ملت غیور ایران اسلامی تسلیت می گوید و از پروردگار متعال برای مصدومان این واقعه، شفای عاجل و برای شهدا علوّ درجات مسألت دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار