برای دومین بار متوالی استان قم مقام اول کشور در مزایده حضوری اموال تملیکی را کسب کرد.
کد خبر: ۱۰۱۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ 27 December 2021

به گزارش تابناک قم، نجم الدین ربانی، رئیس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان قم در مصاحبه با خبرنگاران از کسب رتبه اول استان، در دومین مزایده حضوری اموال تملیکی موسوم به حراج شماره ۱۴۰۰۲ خبر داد.

وی افزود: سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، جهت تسریع در تعیین تکلیف اموال منقول در اختیار این سازمان، دومین مزایده حضوری (حراج) سال ۱۴۰۰ را با حضور اعضای هئیت مدیره، نمایندگان قوه قضاییه و نماینده دیوان محاسبات کشور برگزار کرد که در این مزایده نیز، بالاترین رقم معاملات، متعلق به کالا‌های اداره اموال تملیکی استان قم بود.

ربانی ادامه داد: برای دومین سال متوالی، استان قم توانست در رقابت با استان‌های بزرگ و دارای گمرکات مرزی، بیش از ۲۷ درصد حجم فروش کالا‌ها و بیشترین رقم فروش در مزایده حضوری را به خود اختصاص دهد.

رئیس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان قم در خصوص دومین حراج حضوری سازمان اموال تملیکی تصریح کرد: آگهی مربوط به دومین حراج حضوری امسال، یک هفته پیش از برگزاری آن در روزنامه‌های سراسری اطلاع رسانی شد و متقاضیان شرکت در این حراج  می‌توانستند طی دو روز  جهت بازدید از کالا‌های مطرح در مزایده به انبار‌های اموال تملیکی سراسر کشور مراجعه نمایند.

وی با بیان این که کمترین حجم پرونده‌های سنواتی نیز متعلق به استان قم است، گفت: این موفقیت استان در تعیین تکلیف کالا‌ها و فروش آن‌ها در مزایده نتیجه همکاری و هم افزایی بین اداره اموال تملیکی و دستگاه‌های قضایی استان به‌ویژه قضات تعزیرات و کمیسیون برنامه ریزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار