جانشین فرمانده انتظامی قم از توقیف ۱۷ دستگاه خودرو قاچاق بر و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در سطح این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 26 December 2021

به گزارش تابناک قم، سردار بهادر اسماعیلی افزود: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز در سطح استان در طول ۷۲ ساعت گذشته، با اجرای طرح و استقرار در ایستگاه‌های بازرسی در محورهای مواصلاتی این استان ۱۷ دستگاه خودرو قاچاق بر سبک و سنگین شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ اسماعیلی افزود: در این رابطه ۳۰ تَن دستگیر و اقلام قابل توجهی شامل، پارچه، لوازم خانگی، تجهیزات الکترونیکی و تلفن همراه کشف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: برابر نظر کارشناسان، ارزش کالاهای مکشوفه بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی یادآور شد: متهمان دستگیر شده، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان شدند، البته حمایت مطلوب قضایی و تعزیرات حکومتی استان از پلیس و صدور احکام مناسب و بازدارنده، شایسته قدردانی است.

سردار اسماعیلی همچنین با اشاره به آمار عملکرد پلیس قم از ابتدای سال جاری تاپایان آذرماه گفت: کشفیات کالای قاچاق در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۵۰ درصد و ارزش ریالی کالاهای مکشوفه نیز از ۴۰۰ میلیارد ریال به هزار میلیارد ریال افزایش یافته که این امر نشان از اهمیت فراوان و تلاش گسترده پلیس استان در زمینه مقابله با قاچاق کالا و ارز دارد.

جانشین انتظامی استان در پایان با هشدار به فعالان عرصه پدیده شوم قاچاق کالا بیان کرد: طرح مبارزه با قاچاق کالا به صورت شبانه روزی و مستمر در حال اجرا است و محورهای مواصلاتی استان برای آنها نا امن است و پلیس در جهت حمایت از تولید داخل با قاطعیت با قاچاقچیان کالا مبارزه خواهد کرد و در این مسیر از همراهی و کمک‌های اطلاعاتی مردم و شهروندان استقبال می‌شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار