معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: مسافران مترو از طریق پیامک می‌توانند به طرح‌های فرهنگی که در ایستگاه‌ها و قطار‌های مترو نصب شده است نمره دهند.
کد خبر: ۱۰۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱ 27 September 2015
محمد صائبی با اشاره به اینکه فضای مترو فرصت خوبی را برای فرهنگ سازی ایجاد کرده است، اظهار داشت: مسافران مترو که مخاطبان اصلی طرح‌های فرهنگی هستند می‌توانند با ارسال کد طرح‌ها مورد نظرشان بهترین پیام را انتخاب کنند.
وی افزود: معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران با تیمی که تولید محتوایی دارد اقدام به تولید طرح‌های فرهنگی جدید کرده است و هر ماه 30 تا 35 طرح جدید را انتخاب و در ایستگاه‌ها و قطارها نصب می‌کنند.
صائبی با اشاره به اینکه حدود 4 هزار بنر و لمینت هر ماه جایگزین طرح‌های قبلی می‌شود که ترکیبی از محتواهای فرهنگی ملی مذهبی و آموزش‌های شهروندی است، گفت: افراد می‌توانند بهترین طرح را از طریق کدی که در کنار آنها قرار دارد به سامانه 30007720 پیامک کنند.
معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران افزود: هر ماه به قید قرعه به شرکت کنندگان نیز جوایزی اهدا خواهد شد.
وی در ادامه از توزیع نشریه بوی بهشت هر دو هفته یک بار بین مسافران مترو خبر داد و گفت: افرادی که این نشریه را مطالعه می‌کنند می‌توانند در مسابقه‌ای که در آن طراحی شده از طریق سامانه 30007720 شرکت کنند و هر چند ماه یک بار در برنامه‌ای ویژه از برندگان این مسابقه هم تقدیر می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار